Fargekombinasjon mariusgenser

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Vurderer å strikke meg mariusgenser.

Strikket en annen ullgenser for ett par år siden som er lysegrå og offwhite.

Tenkte egentlig grå mariusgenser før jeg kom på jeg hadde den andre ;)

Originalen er jo også fin.... Sett litt på diverse bilder men klarer ikke bestemme meg....

Hvilke farger synes du er finest? :)
 
Jeg får strikket til meg selv nå. Men får ikke lastet opp bilde:/
 
Jeg har i orginalfargene, syntes den er finest. Men må si jeg har lyst på en i grå også da :p
 
Har en i orginalfargene og en i bunnfarge off white og to brunfarger.

Liker den orginale best :)
 
Har en i grå, hvit og mørk rosa Vil gjerne ha en i ulike brunfarger, eller en hvit med 2 lilla farger.
 
Vurderer å strikke meg mariusgenser.

Strikket en annen ullgenser for ett par år siden som er lysegrå og offwhite.

Tenkte egentlig grå mariusgenser før jeg kom på jeg hadde den andre ;)

Originalen er jo også fin.... Sett litt på diverse bilder men klarer ikke bestemme meg....

Hvilke farger synes du er finest? :)
Jeg syns orginalen uten tvil;)
 
Min stemor strikket en i lys grå med lys lilla mønster, den var fin.
Mange fine kombinasjoner, man må nesten velge den man selv liker best. Google mariusgenser farger og se på bilder så er det mange alternativer. Enklere å se fargene på bilde enn å se dem for seg.
 
Jeg får strikket til meg selv nå. Men får ikke lastet opp bilde:/

Hvilke farger??? :)

Min stemor strikket en i lys grå med lys lilla mønster, den var fin.
Mange fine kombinasjoner, man må nesten velge den man selv liker best. Google mariusgenser farger og se på bilder så er det mange alternativer. Enklere å se fargene på bilde enn å se dem for seg.

Gjort det men synes det er så vanskelig ;)
 
Liker best orginalen :D
 
Måtte bare bestemme meg så blei en litt mørkere gråfarge enn den andre genseren... Hvit mønster og rosa hals :) tror jeg blir fornøyd ;)
 
Jeg liker best originalene, blå eller hvit med motsatt mønster og røde detaljer.

Jeg lurer stadig på å strikke dress til lille i magen, men jeg vil egentlig strikke i blå og det er jo ei jente som da ifølge mine fb-venner trolig blir tatt for å være gutt. Så jeg lurer på rød fanadress i stedet... Og heller Marius til neste vinter til alle tre
 
Jeg synes mariusgenseren skal være blå med hvitt og rødt mønster... Det er Marius for meg.

Genseren er jo fin i mange ulike farger, men forbinder det ikke med mariusmønster :)
 
Back
Topp