Det gjør jeg Blir nok noe ala samme farge. Valgte mørkere sports del, pga ketchup, is osvSå kjedelig at du solgte den da!
Men håper du får deg en ny vogn du blir like fornøyd med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg Blir nok noe ala samme farge. Valgte mørkere sports del, pga ketchup, is osvSå kjedelig at du solgte den da!
Men håper du får deg en ny vogn du blir like fornøyd med!
Høres lurt ut!Det gjør jeg Blir nok noe ala samme farge. Valgte mørkere sports del, pga ketchup, is osv
Ser for meg at lys kaki passer fint med baby blått teppe oppi ja!Blir svart understell med svart bag og sportsdel
Bugaboo Buffalo.
Vi hadde kaki på Easywalker søskenvognen vi hadde til de to minste, var nydelig til lyserosa og lyseblått og fikk mye skryt av fargen av folk
Ja, grått passer jo fint til begge kjønn!Vi gikk for grå vogn, synes det går fint til begge kjønn, så kan nummer to også bruke vogna Pluss de fleste farger passer grått sånn i forhold til tilbehør
Ser for meg at lys kaki passer fint med baby blått teppe oppi ja!
Har jo lyst på merker jeg, men vet ikke om jeg "tør". Redd ketchup flekker fra jenta vår på 17. mai osv vil bli synlig der ganske fort...
Syntes du det ble fort mørke flekker?
Eller hadde du en mørkere kaki farge?
Ok. Den var litt mørkere ja! Mer kaki grønn?Den var som dette, så vi så ikke noe flekker på den