Farge på vogn til gutt?

Det gjør jeg :) Blir nok noe ala samme farge. Valgte mørkere sports del, pga ketchup, is osv :)
Høres lurt ut! :-)
Ketchup fra 17. mai pølsene egner seg dårlig på en lys vogn. :p
Og det var jo av sånne grunner jeg egentlig hadde bestemt meg for grå vogn....
Får se hvor jeg havner, grå eller kaki. :-)

Vi gikk for grå vogn, synes det går fint til begge kjønn, så kan nummer to også bruke vogna :) Pluss de fleste farger passer grått sånn i forhold til tilbehør :)

Blir svart understell med svart bag og sportsdel :-)
Bugaboo Buffalo.

Vi hadde kaki på Easywalker søskenvognen vi hadde til de to minste, var nydelig til lyserosa og lyseblått :-) og fikk mye skryt av fargen av folk :-)

Blir svart understell med svart bag og sportsdel :)
Bugaboo Buffalo.

Vi hadde kaki på Easywalker søskenvognen vi hadde til de to minste, var nydelig til lyserosa og lyseblått :) og fikk mye skryt av fargen av folk :)
Ser for meg at lys kaki passer fint med baby blått teppe oppi ja! :-)
Har jo lyst på merker jeg, men vet ikke om jeg "tør". Redd ketchup flekker fra jenta vår på 17. mai osv vil bli synlig der ganske fort...

Syntes du det ble fort mørke flekker?
Eller hadde du en mørkere kaki farge?

Vi gikk for grå vogn, synes det går fint til begge kjønn, så kan nummer to også bruke vogna :) Pluss de fleste farger passer grått sånn i forhold til tilbehør :)
Ja, grått passer jo fint til begge kjønn! :-)
Greit å kunne bruke til nummer to også! :-)

Ser for meg at lys kaki passer fint med baby blått teppe oppi ja! :-)
Har jo lyst på merker jeg, men vet ikke om jeg "tør". Redd ketchup flekker fra jenta vår på 17. mai osv vil bli synlig der ganske fort...

Syntes du det ble fort mørke flekker?
Eller hadde du en mørkere kaki farge?

Den var som dette, så vi så ikke noe flekker på den :-)

Vedlegg

• 1418714113873.jpg
    1418714113873.jpg
    43,2 KB · Visninger: 19
Synes godt man kan ha kaki til gutt. Til tvillingene hadde vi en vogn som var kaki (beigeaktig) med mørk blå detaljer. Til lillebror har vi bestilt en grå emmaljunga (fargen heter denver).

Jeg lurer på det samme... Står mellom anthrazit (mørk grå), hvit eller beige... Tror kanskje anthrazit blir litt tungt på sommeren, men samtidig så er det jo mange som har svart vogn så kanskje det går likevel.... Vanskelig...

Vi kjøpte en brun vogn med svart understell til førstemann som er gutt, den passer fint nå som vi venter jente også :)

Vi har en beige emmaljunga, brukt på gutten og skal nå brukes på lillesøster:)

Kommer til å kjøpe emmaljunga white leather:) den passer begge kjønn, og er dessuten superlekker!!

Vi kjøpte brun skinn:) emmaljunga:) kjøpte den før vi fikk vite kjønn.

Back
Topp