Farge på vogn til gutt?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Dere som venter gutt, hvilken farge skal dere ha på vognen?

Hadde bestemt meg for grå, som passer både lillebror og minste jenten, men brått er jo både kaki og hvitt skinn litt fristende... Kan egentlig ikke tenke meg hvit meg, men så stilig ut på bilder.
Kan kaki brukes til gutt også?

Blir jo vår og sommer, så litt kos med lysere farger også.
Mørk blå og svart vil jeg nok ikke ha, men vakler nå mellom grå og kaki, evt. hvit "skinn".

kaki går jo helt supert til begge kjønn! Vi har kjøpt svart.. Noe jeg egentlig ike ville ha, men når man kjøper brukt, så må man jo ta d man får ;)

Vi ønsket en kjønnsnøytral farge på vognen, ettersom vi håper og kunne bruke den til nestemann og evt nestemann osv. :P
Mannen syntes beige og de lyse fargene var alt for feminine, og jeg må egentlig si meg enig.

Vi valgte denne
Den er lys beige innistokke-crusi-cuco-marron.jpg

kaki går jo helt supert til begge kjønn! Vi har kjøpt svart.. Noe jeg egentlig ike ville ha, men når man kjøper brukt, så må man jo ta d man får ;)
Ikke noe i veien med svart da! :-)
Finner ingen brukt søskenvogn i nærheten, og de som finnes er gamle, ikke vendbare seter, eller i tog.
Derfor blir det ny her. Men kjøpte brukt sist gang, og før det har vi arvet! :-)

Når det gjelder farge, så har vi hatt rød/svart vogn tidligere, mørk blå vogn, og en brun vogn.
Så nå vil jeg ha noe annet når jeg først får velge! :-)
Bare redd for om kaki blir for lyst.... :rolleyes:

Vi ønsket en kjønnsnøytral farge på vognen, ettersom vi håper og kunne bruke den til nestemann og evt nestemann osv. :p
Mannen syntes beige og de lyse fargene var alt for feminine, og jeg må egentlig si meg enig.

Vi valgte denne
Den er lys beige inniVis vedlegget 94168
Den var fiiiin! :-)
Er den brun?
Vi hadde brun sist, men det er enkelvogn, og nå må vi ha søskenvogn.
Redd kaki og hvit blir for feminint jeg også, men samtidig kan jo gutter også bruke både lys brunt, beige og hvite klær.
Så synes det bør gå an med vognen også. :p
Men usikker.

Den var fiiiin! :)
Er den brun?
Vi hadde brun sist, men det er enkelvogn, og nå må vi ha søskenvogn.
Redd kaki og hvit blir for feminint jeg også, men samtidig kan jo gutter også bruke både lys brunt, beige og hvite klær.
Så synes det bør gå an med vognen også. :p
Men usikker.
Den er litt sånn army/brun på en måte også lys beige/grå-ish inni :P
Jeg tenkte at det ikke gjorde noe med lys vogn, men når vi sto der i butikken så så de lyse ut som typisk som jentevogn :/ De er jo som regel helt hvite inni i tillegg så ble så veldig søtt på en måte. Men smak og behag så klart :P

Kjøpte hvitt/beige skinn i bag til storebror. Ble såå fint til alt det babyblå utstyret vi hadde oppi :)

Kjøpte hvitt/beige skinn i bag til storebror. Ble såå fint til alt det babyblå utstyret vi hadde oppi :)
Har du bilde? Gjerne med det blå inni! :-)
Ser for meg at hvitt og blått blir fint sammen!
Men kaki, er det mørkere enn beige?

Tror det blir sort, brun eller grå.. vurderte mørk kaki en stund, men fant ut at den fargen ikke var helt kompatibel med vogntepper o.l. som jeg vil ha i blått.. vil og ha kjønnsnøytral, men uaktuelt med lys da det er mye drittvær her og jeg er mye ute i skog og mark.. blir fort skittent og stygt..

Tror det blir sort, brun eller grå.. vurderte mørk kaki en stund, men fant ut at den fargen ikke var helt kompatibel med vogntepper o.l. som jeg vil ha i blått.. vil og ha kjønnsnøytral, men uaktuelt med lys da det er mye drittvær her og jeg er mye ute i skog og mark.. blir fort skittent og stygt..
Ville gjerne hjatt brun igjen selv, men den finnes ikke i brun.
Den kakien jeg kan få, er en veldig lys kaki.
Se litt ned på denne siden, så ser man fargevalgene:http://www.emmaljunga.no/barnevogner/double-viking/

Redd lys fort blir møkkete ja, forstår det godt.
Samtidig ser jeg jo også hvor fort det svarte bilsetet blir møkkete. Ting blir veldig synlig på svart også, og falmer kanskje mer i solen?
Ikke lett det der. Men går du mye ute i skog og mark ville jeg nok ikke valgt lys jeg heller. :)

Ville gjerne hjatt brun igjen selv, men den finnes ikke i brun.
Den kakien jeg kan få, er en veldig lys kaki.
Se litt ned på denne siden, så ser man fargevalgene:http://www.emmaljunga.no/barnevogner/double-viking/

Redd lys fort blir møkkete ja, forstår det godt.
Samtidig ser jeg jo også hvor fort det svarte bilsetet blir møkkete. Ting blir veldig synlig på svart også, og falmer kanskje mer i solen?
Ikke lett det der. Men går du mye ute i skog og mark ville jeg nok ikke valgt lys jeg heller. :)
Den lyse khaki vil nok bli kjempefin med blått, men her på nordvestlandet er den nok for lys :-p Synes mørk grå og var fin :-)

Kanskje litt vanskelig å se..
Åååhhhh.... :-)
Det så jo veldig fint ut med sånn babyblått oppi der da! :-)
Fin vogn i den fargen, også på vinterstid!

Tusen takk for at du ville dele bilder! :-)

Åååhhhh.... :-)
Det så jo veldig fint ut med sånn babyblått oppi der da! :-)
Fin vogn i den fargen, også på vinterstid!

Tusen takk for at du ville dele bilder! :-)
Bare hyggelig :) Elsket vognen, og fargen!! Solgte den kun fordi jeg trodde jeg ikke kom til å få flere :)

Den lyse khaki vil nok bli kjempefin med blått, men her på nordvestlandet er den nok for lys :p Synes mørk grå og var fin :)
Tror nok blått vil passe oppi der fordi den er såpass lys ja. :-)
Jeg hadde jo egentlig tenkt på den grå, men....
Hmm... får nok ta en tur til i butikken, prøve å legge blå tepper oppi grå og kaki! :-)
Følge magefølelsen! :-)

Bare hyggelig :) Elsket vognen, og fargen!! Solgte den kun fordi jeg trodde jeg ikke kom til å få flere :)
Så kjedelig at du solgte den da!
Men håper du får deg en ny vogn du blir like fornøyd med! :-)

Tror nok blått vil passe oppi der fordi den er såpass lys ja. :-)
Jeg hadde jo egentlig tenkt på den grå, men....
Hmm... får nok ta en tur til i butikken, prøve å legge blå tepper oppi grå og kaki! :-)
Følge magefølelsen! :-)
Ja, hvis du har mulighet til det så :-) jeg tenkte å ha forskjellig farge på bag og sportsdel, men får se på det når jeg endelig bestemmer meg for vogn.. plutselig ikke så sikker lenger og heller mot no annet enn det jeg egentlig hadde tenkt..

Back
Topp