Farge på besøkte lenker på Babyverden

• Trådstarter Trådstarter x1xcharles@sandviks.com
  • Opprettet Opprettet
det blir mer oversiktlig med en annen farge, men rotete med den fargen. Jeg ville gått for en lysere eller mørkere tone av samme farge som trådene. Slik at det er mulig og se forskjell uten alt for store kontraster.

Mye bedre nå!! Mer oversiktlig!

Definitivt et steg i riktig retning, tusen takk for at dere jobber med dette! 

Når det er sagt, så synes jeg ikke rosa var riktige fargen. Og som andre har nevnt, hadde vært fint å sett når det var nye svar i en tråd man har lest. Kanskje et symbol ved siden av, slik som hos mammanett?

Sjakkruta skrev:
Jeg ser ikke noe av det jeg. Alle trådene jeg fører pilen over blir rosa, både de jeg har lest og de jeg ikke har lest. Kun det jeg ser, og det har vært en stund...

Drømmeren skrev:
vet ikke helt hva jeg synes jeg.. likte bedre sånn det var før da det som var ulest var uthevet og at det gikk å markere alle trådene som lest

Veldig enig. 

Betty Bushta skrev:
Det er fint å kunne se hvilke tråder man har lest (eller lenker man har besøkt), men synd at den rosa fargen ikke forsvinner når det kommer nye innlegg i nevnte tråder.

Jeg synes det gir grei oversikt, men vil gjerne at det forandres hvis det kommer nye innlegg etter at jeg har lest/svart. Savner også en funksjon så jeg kan komme direkte til siste leste innlegg  Ellers ser det bra ut

Tullerusket skrev:

Labambie skrev:
LIKER!!

JEG OG

Ville heller hatt tilbake slik som før at når det var uleste svar i en tråd ble overskriften uthevet.
og at man kunne markere trådene som lest.
mye lettere å ha oversikten over hvor det er nye innlegg å lese

Ville heller hatt tilbake slik som før at når det var uleste svar i en tråd ble overskriften uthevet.

AnneEmilie skrev:

Sjakkruta skrev:
Jeg ser ikke noe av det jeg. Alle trådene jeg fører pilen over blir rosa, både de jeg har lest og de jeg ikke har lest. Kun det jeg ser, og det har vært en stund...

ASG skrev:
Jeg synes det gir grei oversikt, men vil gjerne at det forandres hvis det kommer nye innlegg etter at jeg har lest/svart. Savner også en funksjon så jeg kan komme direkte til siste leste innlegg  Ellers ser det bra ut

ASG skrev:

nemi.marselia skrev:

Enig.. det var myye bedre.

maltesers skrev:
Nei, detta var bare rotete!!! Blei helt sliten i øya jeg!emoticon
Da er det mye mye mye bedre å ha det sånn det var før. Med utheving!!

Enig!
Tilslutt så blir jo nesten alt rosa..

Greit at det kommer farge på det man har lest, men da burde det bli svart igjen når tråden oppdateres

Og jeg som trodde det var blitt sånn fordi hunden la seg over tastaturet og hadde kommet borti noe.  

Syntes det kunne vært lyseblå og mørkeblå. Ble litt voldsomt med rosa..

En forbedring ja, men jeg skulle gjerne hatt markering for når det er nye innlegg i en tråd, gjerne med en knapp som sender deg rett til første uleste innlegg siden sist man var inne i tråden.

Back
Topp