det blir mer oversiktlig med en annen farge, men rotete med den fargen. Jeg ville gått for en lysere eller mørkere tone av samme farge som trådene. Slik at det er mulig og se forskjell uten alt for store kontraster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Definitivt et steg i riktig retning, tusen takk for at dere jobber med dette!
Når det er sagt, så synes jeg ikke rosa var riktige fargen. Og som andre har nevnt, hadde vært fint å sett når det var nye svar i en tråd man har lest. Kanskje et symbol ved siden av, slik som hos mammanett?
Jeg ser ikke noe av det jeg. Alle trådene jeg fører pilen over blir rosa, både de jeg har lest og de jeg ikke har lest. Kun det jeg ser, og det har vært en stund...Sjakkruta skrev:
Tullerusket skrev:
LIKER!!Labambie skrev:
JEG OG
AnneEmilie skrev:
Jeg ser ikke noe av det jeg. Alle trådene jeg fører pilen over blir rosa, både de jeg har lest og de jeg ikke har lest. Kun det jeg ser, og det har vært en stund...Sjakkruta skrev:
Jeg synes det gir grei oversikt, men vil gjerne at det forandres hvis det kommer nye innlegg etter at jeg har lest/svart. Savner også en funksjon så jeg kan komme direkte til siste leste innleggASG skrev:Ellers ser det bra ut
Jeg synes det gir grei oversikt, men vil gjerne at det forandres hvis det kommer nye innlegg etter at jeg har lest/svart. Savner også en funksjon så jeg kan komme direkte til siste leste innleggASG skrev:Ellers ser det bra ut
Ville heller hatt tilbake slik som før at når det var uleste svar i en tråd ble overskriften uthevet.nemi.marselia skrev:
og at man kunne markere trådene som lest.
mye lettere å ha oversikten over hvor det er nye innlegg å lese
Nei, detta var bare rotete!!! Blei helt sliten i øya jeg!maltesers skrev:![]()
Da er det mye mye mye bedre å ha det sånn det var før. Med utheving!!