Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var jo på innvendi ul Igår og tidligere etter sånne undersøkelser eller sex kan jeg få litt sånn . Sendte mel til jordmoren å spurte om det var normalt så skriver hun : Nei, Det kan ikke ha med undersøkelse å gjøre . Husk du er uke 5+1 alt for tidlig i graviditeten. .. Så skrev jeg : Hvorfor ikke ? Jeg har lett for å få litt blødning noen ganger ved samleie eller når jeg blir undersøkt vaginalt! Spiller ingen rolle hvor langt jeg er på vei for det . Haha merker hormonene styrersyns det var så dårli svar av hun?
Jepp.Noen som opplever lyse rosa i utfloden noen ganger ? Bare litt farge liksom
Okei håper det er harmløst- skal på ul 2.6 ... Kom bittelitt rødt ista samt utfloden er lyserosa ... Husker ikke hvordan d var med siste - men var som sagt på ul Igår som var innvendig så kan komme av det å?Hadde litt spotting og rosa aktig blødning i uke 6. Var på UL rett etterpå og det var visst liv. Blødde også litt med nr 1 rundt samme tid. Lurer på om det kan være hormonendringer som kan skape blødninger tidlig jeg.
Ja syns detFor en dårlig tilbakemelding av jordmorJeg har hatt det samme problemet som deg tidligere, at det har kommet litt rosa/rødt etter innvendig ul. Ikke noe å bekymre seg for
![]()