Farge - noen andre ?

jeanetteh

Forelsket i forumet
Noen som opplever lyse rosa i utfloden noen ganger ? Bare litt farge liksom

Har ikke opplevd det selv (enda) men det er helt normalt :-)

Jepp, det har jeg hatt flere dager! Er det normalt?:) Godt å høre;)

Var jo på innvendi ul Igår og tidligere etter sånne undersøkelser eller sex kan jeg få litt sånn . Sendte mel til jordmoren å spurte om det var normalt så skriver hun : Nei, Det kan ikke ha med undersøkelse å gjøre . Husk du er uke 5+1 alt for tidlig i graviditeten. .. Så skrev jeg : Hvorfor ikke ? Jeg har lett for å få litt blødning noen ganger ved samleie eller når jeg blir undersøkt vaginalt! Spiller ingen rolle hvor langt jeg er på vei for det . Haha merker hormonene styrer :p syns det var så dårli svar av hun?

Var jo på innvendi ul Igår og tidligere etter sånne undersøkelser eller sex kan jeg få litt sånn . Sendte mel til jordmoren å spurte om det var normalt så skriver hun : Nei, Det kan ikke ha med undersøkelse å gjøre . Husk du er uke 5+1 alt for tidlig i graviditeten. .. Så skrev jeg : Hvorfor ikke ? Jeg har lett for å få litt blødning noen ganger ved samleie eller når jeg blir undersøkt vaginalt! Spiller ingen rolle hvor langt jeg er på vei for det . Haha merker hormonene styrer :p syns det var så dårli svar av hun?

Det var et teit svar :O
Har ikke vært plaget med det selv, men har hørt at slimhinnene er mer sårbare og tynne nå, så det kan godt hende man får en pitteliten blødning etter samleie og undersøkelses nedentil. Syns egentlig ikke det høres rart ut, men helt normalt :)

Takk for tilbakemeldinger :) <3

Jeg har hatt det samme et par ganger etter samleie, bekymrer meg ikke noe særlig over det :)

Hadde litt spotting og rosa aktig blødning i uke 6. Var på UL rett etterpå og det var visst liv. Blødde også litt med nr 1 rundt samme tid. Lurer på om det kan være hormonendringer som kan skape blødninger tidlig jeg.

Hadde litt spotting og rosa aktig blødning i uke 6. Var på UL rett etterpå og det var visst liv. Blødde også litt med nr 1 rundt samme tid. Lurer på om det kan være hormonendringer som kan skape blødninger tidlig jeg.
Okei håper det er harmløst- skal på ul 2.6 ... Kom bittelitt rødt ista samt utfloden er lyserosa ... Husker ikke hvordan d var med siste - men var som sagt på ul Igår som var innvendig så kan komme av det å?

Hadde da i forrige svangerskap. Va nok ei blodåre så hadde sprukke, slimhinnene e veldig skjøre når me e gravide og sprekke lett. :)

Jeg hadde litt rosa farge på utfloden rundt de dagene jeg skulle hatt mens, men ikke etter det. Det er godt å høre at det ikke nødvendigvis er noe farlig dersom det skulle komme litt farge, jeg holder nesten pusten hver gang jeg skal tørke meg etter jeg har vært på do ;)

Ikm for min del var rundt 17.5 tror jeg .. 15 eller 17.

Jeg har og hatt litt denne gangen.. Forrige gang hadde jeg ganske mye... Da var morkaka ganske langt nede, men var ikke No gæernt.. Bare normalt sa de...

For en dårlig tilbakemelding av jordmor :( Jeg har hatt det samme problemet som deg tidligere, at det har kommet litt rosa/rødt etter innvendig ul. Ikke noe å bekymre seg for :)

For en dårlig tilbakemelding av jordmor :( Jeg har hatt det samme problemet som deg tidligere, at det har kommet litt rosa/rødt etter innvendig ul. Ikke noe å bekymre seg for :)
Ja syns det :( ikke svarte hun på siste meldinga mi heller Hehe . Har litt farge hver dag nå
- men ingen smerter *bank i bordet* lyse rosa /lyse brunt -hmmm får bare vente å se - ul 2.6 <3 håper alt er som det skal med lille nurket

Jeg hadde litt rosa/lysebrunt i truseinnlegget da jeg var 5+5 :) 6+2 fikk jeg se et bankende hjerte på ul ;) var mest sannsynlig rester etter festeblødning fikk jeg beskjed om :) nå er jeg 8+0 og ikke hatt noe mer rosa. Det er nok helt ufarlig ;) kan være sprukket blodkar f.eks :) ikke noe uvanlig

Kan også ha noe med at uka som har vært nå skulle jeg hatt mensen :)?

Back
Topp