Fare for senabort, alt er så usikkert

Gratulerer med hjemreise og så godt å høre at alt endte bra her, litt av en reise dere måtte igjennom for å komme hit! :Heartred
 
Tenkte jeg kunne avslutte denne tråden med å si at vi nå er hjemme etter over 7 uker på nyfødtintensiv med verdens fineste lille baby som snart bikker 3kg :) Totalt har jeg vært 13 uker på sykehus, og 7 uker sengeleie hjemme i tillegg, så dette har vært litt av en reise. Det som veldig fort kunne endt med en senabort ligger sprellende ved siden av meg i stua nå, og er virkelig en solskinnshistorie :Heartred Det eneste vi jobber med nå er ammingen. Hun har litt dårlig sugetak, men er jo fremdeles liten. Så jeg pumper og supplerer med flaske i tillegg. Men ellers er hun rolig og fin, alle prøver er fine, og vi får tett oppfølging.

Jeg turte knapt å håpe at dette skulle gå bra, og føler så med dere som har opplevd tap. Men min historie er er bevis på at ting kan gå bra også, selv om det ser mørkt ut :Heartred
Så fint og godt å lese denne tråden her inne :Heartred Håper det fortsatt går veldig bra med dere! :Heartred
 
Kom plutselig på denne tråden :) Det går bra med oss :Heartred

Hadde egentlig bestemt meg for å ikke skrive mer i tråden, men tenkte jeg kunne legge inn noen få ord om hvordan det går! Vi har nå en aktiv, bestemt og blid 1-åring, som ikke bærer preg å ha vært født nesten 3 mnd for tidlig. Hun er nå 15 måneder (12 mnd korrigert). Hun ligger bittelitt etter motorisk, men ikke mer enn forventet. Ellers kan ingen merke at hun er prematur på noen måte. Går i barnehagen og stortrives der, krabber, går nesten og skravler i vei. En skikkelig tøffing med masse viljestyrke.

Noen ganger ser jeg på henne og tenker "du kunne like gjerne ikke vært her". Tilfeldigheter og flaks gjør at hun er her. Det gir meg frysninger. Jeg kom i tide, og traff de rette folka. Ikke alle er så heldige. Nå har vi jo blitt kjent, hun har sin personlighet og er en selvfølgelig del av familien :Heartred
 
Var faktisk innom tråden og leste litt igjen for bare noen dager siden, rett før du oppdaterte. Det er så fantastisk godt å lese en så hyggelig oppdatering!

Fikk du noen gang en forklaring på hvorfor livmorhalsen forkortet seg slik den gjorde?
 
Koselig å høre alt gikk så bra :)
 
Var faktisk innom tråden og leste litt igjen for bare noen dager siden, rett før du oppdaterte. Det er så fantastisk godt å lese en så hyggelig oppdatering!

Fikk du noen gang en forklaring på hvorfor livmorhalsen forkortet seg slik den gjorde?
Takk for fine ord :Heartred

Jeg fikk aldri noen forklaring på hvorfor, annet enn at jeg har PCOS og at det kan ha vært en medvirkende årsak. Men ingen vet sikkert.
 
Back
Topp