Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer vel ikke? Elelr har det blitt STORE endringer i løpet av de siste årene? :OTrenger ikke ha noen grunn. Bare krysse av at du skal ha de![]()
Det stemmer vel ikke? Elelr har det blitt STORE endringer i løpet av de siste årene? :O
Da vi fikk vår første fikk ikke jeg ta over far sine uker, til tross for at han hadde gått arbeidsledig i et år etter omskolering via NAV, og endelig kom seg ut i jobb en måned før hans permisjonstid. På NAV presiserte de hvor viktig det var for far å være hjemme med babyen, men de gadd ikke bry seg døyten med at vi hadde vært like mye hjemem fram til da...
Men fars permisjonsuker skal vel ikke søkes om enda uansett?
Kan godt være jeg misforsto noe her, så jeg skal ikke si noe mer jegMulig jeg missforsto? Beklager! Jeg tenkte på felles perioden jeg. Du tenkte kanskje på de 10 ukene til far? Om det er de 10 ukene, så vet jeg ikke.
Det stemmer vel ikke? Elelr har det blitt STORE endringer i løpet av de siste årene? :O
Da vi fikk vår første fikk ikke jeg ta over far sine uker, til tross for at han hadde gått arbeidsledig i et år etter omskolering via NAV, og endelig kom seg ut i jobb en måned før hans permisjonstid. På NAV presiserte de hvor viktig det var for far å være hjemme med babyen, men de gadd ikke bry seg døyten med at vi hadde vært like mye hjemem fram til da...
Men fars permisjonsuker skal vel ikke søkes om enda uansett?
Mulig jeg missforsto? Beklager! Jeg tenkte på felles perioden jeg. Du tenkte kanskje på de 10 ukene til far? Om det er de 10 ukene, så vet jeg ikke.
Nei?Står jo om tidsrom for far sin permisjon i foreldrepengsøknaden?
Nei?![]()
Det har ikke stått noe i min om det i hvertfallHmm.. Jo? [emoji12]
Åååh.. Jeg søkte digitalt, så da kommer nok ikke alt det samme opp
Det har ikke stått noe i min om det i hvertfallMåtte prøve på nytt nå bare for å se om det var noe jeg hadde gått glipp av, men fant fortsatt ikke noe
![]()
For det er snakk om din søknad, for din periode/fellesperioden? Det er ikke krysset av noe for far i den søknaden? Jeg leste et eller annet sted da jeg søkte nå at fars søknad skal leveres for seg selv, og dersom han ønsker å utsette må NAV ha mottatt den senest siste dag i mors permisjon for å ikke miste noen av dagene sine.
https://www.nav.no/no/Person/Familie/Venter+du+barn/foreldrepenger--347653#chapter-4Hmm.. har jeg feil skjema da kanskje?
Har du link siden du nettopp var inne? [emoji16]
https://www.nav.no/no/Person/Familie/Venter+du+barn/foreldrepenger--347653#chapter-4
Jeg klikket meg inn via den blå knappen på denne sidenDet kan kanskje tenkes at det er enklere å søke på nett, og at de da tilpasser det man skal fylle ut etterhvert som vi fyller ut skjemaet?
![]()
Ok.. det er faktisk mulig! Får teste det ut i morgen! [emoji106]
Lykke til, heheOk.. det er faktisk mulig! Får teste det ut i morgen! [emoji106]