Far på OUL

Alonis

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberfnuggene 2023
Nå som samfunnet gradvis skal åpnes igjen håper jeg så inderlig at pappan skal få lov til å være med på ultralyd! Jeg tenker derfor at dere som skal på ultralyd framover kan skrive hvor dere har vært og om far fikk være med eller ikke? :)

Det er fortsatt tre uker til jeg skal, og håper så veldig at han får bli med da :happy:

Spent her også, men tviler. Under to uker til og på Ullevål, så tror egentlig det opprettholdes der litt til :(

Jeg var på ultralyd på sykehuset på tirsdag og mannen fikk ikke bli med, han fikk så vidt lov til å se på på facetime denne gangen :rolleyes::mad:

Jeg var på ultralyd på sykehuset på tirsdag og mannen fikk ikke bli med, han fikk så vidt lov til å se på på facetime denne gangen :rolleyes::mad:

jøss, hvorfor var FaceTime et problem? Så lenge det ikke blir masse forstyrrelser så tenker jeg at det er jo den eneste måten far kan «være med» nå...

Føler liksom at det minste de kan fire på er akkurat dette, skjønner at ikke sykehuset kan åpne helt, men dette er så viktig for begge to da..
Veldig enig i det!

Var på Oul for over 1 uke siden, og mannen fikk bli med. ❤️ Men vi hadde den på legekontoret og ikke på sykehuset så kanskje det var grunnen men det vet jeg ikke. Han fikk ta både film og bilder av skjermen uten problemer. Sto ingenting på påminnelsen og at han ikke fikk bli meg og jeg spurte heller ikke, vi bare møtte opp begge 2:happy:

Jeg skal på st.olavs på mandag og i sms jeg fikk idag stod det: kun pasienter som trenger ledsager/assistanse kan ha med maks en pårørende inn på sykehuset såfremt ikke annet er avtalt på forhånd.

Vi har OUL første uka i juni. Sykehus er jo det siste stedet som vil lette på korona tiltak. Vi regner med at partner ikke får være med. Så får vi heller bli positivt overrasket. Syntes det er lettere å regne med at partner ikke får være med enn å håpe og bli skuffet. Jeg spurte samboer om de vill gå til privat litt senere, men de sa at nå er de innstilt på at det ikke blir OUL og at det går bra selv om det er kjipt. Viktigste er å holde sykehys koronafritt.

Var på oul på ullevål i dag. Far fikk ikke bli med, og jeg fikk heller ikke filme:(
Så dumt :sorry: Fikk du med noen ekstra bilder? Når jeg var på tidlig ultralyd på Riksen pga mola sist gang fikk jeg med bilder, og det tror jeg hun bare gjorde for å være grei siden mannen ikke fikk være med.

Kanskje vi rett og slett skal ta en privat FØR den ordinære, sånn at det blir ‘premiere’ for oss begge..

Så dumt :sorry: Fikk du med noen ekstra bilder? Når jeg var på tidlig ultralyd på Riksen pga mola sist gang fikk jeg med bilder, og det tror jeg hun bare gjorde for å være grei siden mannen ikke fikk være med.

Kanskje vi rett og slett skal ta en privat FØR den ordinære, sånn at det blir ‘premiere’ for oss begge..

Jeg fikk med 6 bilder, vet ikke hvor mange som er vanlig.
Men jeg sa til samboer at vi kunne dra på en privat senere, slik at han fikk være med. Var litt overveldende med alle de tankene man satt med..

Jeg var på OUL i går og mannen fikk ikke være med. Vi ringte inn noen dager før og spurte om det kunne gjøres et unntak, for sist jeg var gravid oppdaget de død baby på OUL, og jeg var derfor nervevrak. Men vi fikk likevel ikke lov :(

Jeg var på OUL i går og mannen fikk ikke være med. Vi ringte inn noen dager før og spurte om det kunne gjøres et unntak, for sist jeg var gravid oppdaget de død baby på OUL, og jeg var derfor nervevrak. Men vi fikk likevel ikke lov :(
Håper alt gikk bra, men skjønner at det må ha vært en veldig vanskelig opplevelse å dra alene igår!

St Olavs i dag, far og kommende storesøster på FaceTime :happy: fikk melding på mandag om at ingen fikk bli med.

Jeg skal på tirsdag og far får ikke bli med:( sist svangerskap holdt på å gå gale og jeg er så sliten for tiden at jeg håper jeg får med meg alt de sier og at vi får en god plan på dette svangerskapet:) dette er nr 3 så far har vært med tidligere så ingen krise men med tanke på sist svangerskap så hadd det vært fint å hatt han med:) skal på kk

Back
Topp