Far på OUL

Jeg skal på kk 15 mai og i brevet jeg fikk stod det at partner kunne være med! :)
I brevet fra kk er det ikke gjort endringer men mel du får med påminnelse om timen vil det stå du ikke får ha med deg noen. Det er så vidt jeg får ha med meg samboeren til legen for å få informasjon om senabort. Så da må han vente ute og bli hentet inn når jeg kommer inn.
Så ikke ha høye forventninger.
 
Jeg leser og at FaceTime og filming er heller ikke tillatt (grunnet medisinske undersøkelser). Det står visstnok plakater om dette på selve avdelingen.
Har dere fått noe beskjed om dette?
Jeg har OUL om tre uker, så tenker jeg ringer avdelingen når det nærmer seg.
Her er det lov å filme og FaceTime under oul (meina eg). Ikkje lov med følge. Dei filma jo fødsla, så då bør vi no få lov å filme ein skjerm :shy:
 
Spent på om gubben her får blimed på UL om 2 uker.. håper det da han ikke har fått blitt med på noen ting hittil. Jeg tenker at reglene de har ved FaceTime og filming gjelder til vanlig, og er unntak nå under korona?
 
Spent på om gubben her får blimed på UL om 2 uker.. håper det da han ikke har fått blitt med på noen ting hittil. Jeg tenker at reglene de har ved FaceTime og filming gjelder til vanlig, og er unntak nå under korona?
Eg og tenker det ☺️
 
Tror dessverre det er lite sannsynlig her i Oslo hvertfall :( men kom meg gjennom duotesten med mannen i bilen, så får gjøre det samme nå. FaceTime og filme er en god ide!! Lykke til alle sammen
 
Back
Topp