skal dere ha far med på tidlig ultralyd?
Han har kjempe lyst og være med, og det synes jeg er helt greit
Han har kjempe lyst og være med, og det synes jeg er helt greit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Du må oppdatere når dere har vært derPappaen skal være med på TUL her, vi har time i morgen faktisk! Like spent begge to
Håper virkelig på gode nyheter men vi er forberedt på dårlige også. 6+1 i morgen. Det er kanskje litt i tidligste laget men fikk beskjed om at når vi har helt sikre på EL så bør vi se hjerteslag i morgenSå spennende! Du må oppdatere når dere har vært der
Hvor langt er du på vei?
Jeg står mellom å bestille time en fredag, da er jeg 6+2 eller mandagen etter helgen bestemmer meg når jeg hører hva dere fant ut i morgenHåper virkelig på gode nyheter men vi er forberedt på dårlige også. 6+1 i morgen. Det er kanskje litt i tidligste laget men fikk beskjed om at når vi har helt sikre på EL så bør vi se hjerteslag i morgen
Lykke lykke til Gleder meg sånn til å høre hvordan det går! Hold oss oppdatert daSkulle gjerne hatt han med men han er på jobbreise og jeg skal på tul i morgen
Tusen takk der skal jeg gjøreLykke lykke til Gleder meg sånn til å høre hvordan det går! Hold oss oppdatert da
Akkurat samme her!For oss er det helt selvsagt at han er med. Tror ikke han tenker på det som noe jeg skal "godkjenne", og det gjør i grunnen ikke jeg heller.
Vi fikk både se og høre et lite hjerte på UL i dagJeg står mellom å bestille time en fredag, da er jeg 6+2 eller mandagen etter helgen bestemmer meg når jeg hører hva dere fant ut i morgen
Masse lykke til! Dette skal gå bra