Far med på TUL?

AlleGodeTingErFem

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
skal dere ha far med på tidlig ultralyd?
Han har kjempe lyst og være med, og det synes jeg er helt greit :)

Om jeg får tul skal han i utgangspunktet ikke være med, men det er kun fordi han jobber (han pendler) så er ikke så enkelt. Men om det ordner seg slik at han er her eller kan ta seg litt fri så får han selvfølgelig bli med om han ønsker.
Men på oul får han ikke noe valg, så den dagen får han ta seg fri å bli med!

Pappaen skal være med på TUL her, vi har time i morgen faktisk! Like spent begge to :happy:

Ja, han skal være med. Jeg har aldri fått gode nyheter på TUL, så jeg trenger han til støtte og kjøre meg til sykehuset hvis det ikke går bra. Denne gangen blir det forhåpentligvis bare lykke :Heartred

Så spennende! Du må oppdatere når dere har vært der :)
Hvor langt er du på vei?
Håper virkelig på gode nyheter men vi er forberedt på dårlige også. 6+1 i morgen. Det er kanskje litt i tidligste laget men fikk beskjed om at når vi har helt sikre på EL så bør vi se hjerteslag i morgen :happy:

Vi var på TUL i dag, 7+4, og mannen var selvsagt med. Tror nesten han syntes det var mer stas enn meg, jeg kjenner jo hver dag hvor veldig reell denne graviditeten er:wtf: Men han kjenner ikke symptomer så da er det gøy å se en liten bønnebaby

Håper virkelig på gode nyheter men vi er forberedt på dårlige også. 6+1 i morgen. Det er kanskje litt i tidligste laget men fikk beskjed om at når vi har helt sikre på EL så bør vi se hjerteslag i morgen :happy:
Jeg står mellom å bestille time en fredag, da er jeg 6+2 eller mandagen etter helgen :bag: bestemmer meg når jeg hører hva dere fant ut i morgen :P

Masse lykke til! Dette skal gå bra :Heartred

Skulle gjerne hatt han med men han er på jobbreise og jeg skal på tul i morgen :)

For oss er det helt selvsagt at han er med. Tror ikke han tenker på det som noe jeg skal "godkjenne", og det gjør i grunnen ikke jeg heller.

Han var med på første, og skal være med på andre også☺️

Selvsagt skal han være med. Tror han hadde blitt blodig fornærmet hvis jeg dro alene:p Tenker at det er ekstra kjekt for pappaen som ikke føler det på kroppen på samme måte. Det blir litt mer virkelig?

Jeg blir med på ultralyd, og syns det er utrolig kjekt. Som Anine91 skriver, så blir det litt mer virkelig. Jeg vil være en del av svangerskapet også, og forrige gang passet det slik at jeg fikk være med på både UL og svangerskapskontroller hos lege og jordmor. Denne gangen tror jeg ikke jeg får til alt, men vil prøve å få med meg det som lar seg gjøre :)

Samboer skal være med:) det er hans første så det blir veldig spennende :p

Jeg står mellom å bestille time en fredag, da er jeg 6+2 eller mandagen etter helgen :bag: bestemmer meg når jeg hører hva dere fant ut i morgen :p

Masse lykke til! Dette skal gå bra :Heartred
Vi fikk både se og høre et lite hjerte på UL i dag :love7

Back
Topp