Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, så flott! Kan jeg spørre hvor i landet?Hurra! Nå har vårt sykehus åpnet for at far kan bli med på OUL! (Og barsel, men det er jo en stund til.)
Nettsiden oppdateres. Det er samme regler for Ullevål og Riksen. Tror ikke det er så stort poeng å ringe.Vet dere noe om Rikshospitalet? Jeg får ringe om noen dager..
Jeg var på Ahus forrige uke og fikk beskjed om at det var helt uaktuelt at far ble med (selvom mine hormoner løp løpsk og jeg gråt mine (ikke så) modige tårer ).Noen som vet noe om ahus?
Jeg var på Ahus forrige uke og fikk beskjed om at det var helt uaktuelt at far ble med (selvom mine hormoner løp løpsk og jeg gråt mine (ikke så) modige tårer ).
Takk for oppdatering! Får håpe de åpner opp snart...Sniker fra oktober, jeg var på Ullevål igår, ingen fedre tillatt på OUL der enda
Noen som vet noe om ahus?
De åpner jo opp mer og mer nå, så forhåpentligvis går det greit. Men jeg ville ringt dem først for å dobbeltsjekke, for brevene deres er svært selvmotsigende og de slipper mer opp og endrer reglene underveis. Krysser fingrene for degåh, så synd.. skal dit på mandag så krysser fingrene for at dem har åpnet opp for det til da
De har skrevet at de kommer med mer info 10. juniNoen som vet om partner får være med på OUL på SOH, Trondheim nå?