Far med på OUL

Jeg skal på ultralyd neste torsdag så tenkte å ringe i morgen for å spørre om far kan bli med. Håper det
 
På KK i Bergen får far være med på OUL. Eg er litt usikker på om far får være med på barsel, men det er uansett lenge til så de har sikkert åpnet litt mer opp til den tid :)
 
Far får ikke låv til å være med på ultralyd i Ålesund heller. Sykehuse her ville vel egentlig ikke ha far på barsel enda, men dem ga etter og lar far få komme å besøke mella kl 18-20.far får fremdeles ikke være med på keisersnitt. Håper dette endrer seg til november. Jeg ønsker jo å føde normalt, men man vet jo aldri om det blir keisersnitt, å jeg vil ikke ligge våken på ett operasjons bord uten å ha kjæresten min der som kan hålde meg rolig. Jeg er fryktelig redd slike ting. :sorry:
 
Sniker fra oktober, jeg var på Ullevål igår, ingen fedre tillatt på OUL der enda :inpain:
 
Vet dere noe om Rikshospitalet? Jeg får ringe om noen dager..
 
Fortsatt ingen fedre på OUL på SSHF, men de har åpna for far på barsel nå... 14 dager til OUL her, så vi fortsetter å håpe...
 
åh, så synd.. skal dit på mandag så krysser fingrene for at dem har åpnet opp for det til da
De åpner jo opp mer og mer nå, så forhåpentligvis går det greit. Men jeg ville ringt dem først for å dobbeltsjekke, for brevene deres er svært selvmotsigende og de slipper mer opp og endrer reglene underveis. Krysser fingrene for deg :)
 
Back
Topp