Testet med doppleren nå når jeg er 13+0, sist jeg gjorde det og hørte hjerteslagene var for en uke siden. Jeg skal på ultralyd i morgen og tenkte jeg like så godt kunne gjøre det. Men så fant jeg ikke hjertelyden nå. Klarer ikke la vær å bli litt redd selv om jeg vett det er flere ting som kan gjør at jeg ikke hørte det nå.. tenkte prøve en gang til senere når datteren min har lagt seg, hvis ikke må jeg bare vente til i morgen og se hva forklaringen kan være for at jeg ikke fant det nå.
Ingen blødninger, ingen smerter enn stikksmerter i går som jeg tror er livmoren som strekker seg, symptomene ga seg litt etter uke 12 som jo er nokså normalt. Forsøker å holde meg positiv da jeg vett doppler kan være skummel sånn, men med 2 MA bak meg kjenner jeg det sitter litt redsel i meg likevel
Ingen blødninger, ingen smerter enn stikksmerter i går som jeg tror er livmoren som strekker seg, symptomene ga seg litt etter uke 12 som jo er nokså normalt. Forsøker å holde meg positiv da jeg vett doppler kan være skummel sånn, men med 2 MA bak meg kjenner jeg det sitter litt redsel i meg likevel