Fant ikke hjertelyd

Lismick

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Testet med doppleren nå når jeg er 13+0, sist jeg gjorde det og hørte hjerteslagene var for en uke siden. Jeg skal på ultralyd i morgen og tenkte jeg like så godt kunne gjøre det. Men så fant jeg ikke hjertelyden nå. Klarer ikke la vær å bli litt redd selv om jeg vett det er flere ting som kan gjør at jeg ikke hørte det nå.. tenkte prøve en gang til senere når datteren min har lagt seg, hvis ikke må jeg bare vente til i morgen og se hva forklaringen kan være for at jeg ikke fant det nå.
Ingen blødninger, ingen smerter enn stikksmerter i går som jeg tror er livmoren som strekker seg, symptomene ga seg litt etter uke 12 som jo er nokså normalt. Forsøker å holde meg positiv da jeg vett doppler kan være skummel sånn, men med 2 MA bak meg kjenner jeg det sitter litt redsel i meg likevel

Krysser fingre for at alt er i orden med den lille :) Prøv å ha litt full blære når du skal høre, det skal visst hjelpe.

Sniker. Jeg hadde også vanskelig for å finne den så tidlig, men hvis jeg la meg på siden var det enklere. Kanskje teste det? :)

Jeg hadde også et par ganger jeg ikke fant hjertelyden. Fant den neste dag :) Du vet det kanskje, men hver eneste mm du hopper over på magen kan være der hjertelyden er. Jeg er overaska over hvor lite bevegelse/flytting av doppleren som skal til for at lyden kommer eller jeg mister den igjen.

Prøvde igjen nå og trengte heldigvis ikke bekymre meg lenger, hørte igjen den velkjente lyden [emoji173]️[emoji4] kan tenke meg at det gjerne er litt vanskeligere nå som morkaken vokser i tillegg, vet jo ikke hvor den ligger [emoji28] Da kan jeg bare se frem til ultralyden i morgen [emoji7]

Jeg hadde også et par ganger jeg ikke fant hjertelyden. Fant den neste dag :) Du vet det kanskje, men hver eneste mm du hopper over på magen kan være der hjertelyden er. Jeg er overaska over hvor lite bevegelse/flytting av doppleren som skal til for at lyden kommer eller jeg mister den igjen.

Ja stemmer det, det er veldig lite som skal til [emoji28] går som regel veldig sakte over da du helst må stoppe og holde helt i ro når du finner den [emoji4] har opplevd det en gang før at jeg ikke har hørt den, ventet noen timer også funnet den fint igjen [emoji4]

Krysser fingre for at alt er i orden med den lille :) Prøv å ha litt full blære når du skal høre, det skal visst hjelpe.

Takk [emoji173]️ heldigvis fant jeg den etter litt mer leting nå [emoji1] gleder meg til jeg kjenner bevegelser, da skal den doppleren ut av hus [emoji85]

Så bra at du fant hjertelyden! Lykke til på ultralyd i morgen :)

Så bra du fant den alikavell [emoji173]️ lykke til i morgen [emoji7]

Back
Topp