Prikketrusa
Elsker forumet
Var innom hos jordmora i dag for å prøve å lytte etter hjertelyd, men hun fant den ikke! På forhånd var hun veldig tydelig på at det var ikke sikkert hun fant den osv, og at hun egentlig helst ikke ville lytte før etter ordinær ultralyd?? Men jeg ble selvsagt megabekymra etterpå!
Leser at mange av dere har hørt hjertelyd osv, både hos lege/jordmor og med sånne hjemmedingser. Noen kjenner visst også spark??
Er det uvanlig å ikke finne hjertelyden i uke 14, eller kan det ennå være for tidlig? Jeg har ingen barn fra før, og har bare såvidt begynt å få mage ennå. Men jeg ble selvsagt kjemperedd etterpå, selv om jordmora sa jeg bare kunne ta det helt med ro...
Noen som har erfaringer med dette?
Leser at mange av dere har hørt hjertelyd osv, både hos lege/jordmor og med sånne hjemmedingser. Noen kjenner visst også spark??
Er det uvanlig å ikke finne hjertelyden i uke 14, eller kan det ennå være for tidlig? Jeg har ingen barn fra før, og har bare såvidt begynt å få mage ennå. Men jeg ble selvsagt kjemperedd etterpå, selv om jordmora sa jeg bare kunne ta det helt med ro...
Noen som har erfaringer med dette?