Nei, dopler skal jeg nok ikke kjøpe meg da det visst stresser babyen en del Men forstår godt at de som har mistet ønsker å være sikre
Venter på et lite nurk i februar ♥
Venter på et lite nurk i februar ♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Don't meen to rain on Your parade, but...
Er du sikker på det var fosterlyden? Livmora er jo ikke kommet opp av bekkenet enda. Det skal ikke være mulig før uke 10. Du er sykt heldig om du faktisk finner den i uke 10-12 (mtp at fosteret er kun noen cm langt) Jm sier alltid på kontroller at en ikke skal få panikk om de ikke finner FL så tidlig.
Jeg trodde lenge jeg fant FL sist svangerskap, men viste seg det var min puls. Høres så rask ut at jeg trodde det var riktig, men da JM viste meg forsto jeg at det ikke var FL.
Det er fullt mulig å finne den før dette, selv om det ikke står i noen "forskningsartikkel". Jeg er 2.gangs og fant hjertelyden i uke 9+0 denne gang, like ved skambeinet. Det slo 170/180 slag i minuttet, og da sier det seg selv at det ikke er min hjertelyd. Jeg visste også hvor jeg skulle lete på min kropp, fordi jeg husket hvor jeg fant den sist svangerskap. (Fosteret ligger på samme side og på samme "plass" som sist, som sikkert er tilfeldig, men det ga meg et sted å begynne og lete.)Prøvde å google litt for å finne utav d (siden vi har fått forskjellig informasjon) fant en forskningsartikkel fra jordmor foreningen ,der de hadde brukt doppler fra tidlig og utover. Av nesten 200 gravide var den tidligste fl funnet med doppler i uke 10+1.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Med doppler eller ul?
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app