Fant hjertelyden med doppler i dag <3

Hadde egentlig tenkt å vente med å bruke den, men klarte jo selvfølgelig ikke å vente! Jeg fant den ikke, men så kom sambo og fant den med en gang. For en perfekt start på dagen :Heartred
Ååå so kjekt :D Kor får vi kjøpt doppler? :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Oi! Da er du heldig! Ikke lett å finne så tidlig. Hvor langt er du på vei?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Søk på doppler

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Kjøpte dopleren min på ebay. Fant hjertelyd 8+2 denne gang ❤️ fantastisk. Suuuperbetryggende

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpte dopleren min på ebay. Fant hjertelyd 8+2 denne gang ❤️ fantastisk. Suuuperbetryggende

Don't meen to rain on Your parade, but...
Er du sikker på det var fosterlyden? Livmora er jo ikke kommet opp av bekkenet enda. Det skal ikke være mulig før uke 10. Du er sykt heldig om du faktisk finner den i uke 10-12 (mtp at fosteret er kun noen cm langt) Jm sier alltid på kontroller at en ikke skal få panikk om de ikke finner FL så tidlig.

Jeg trodde lenge jeg fant FL sist svangerskap, men viste seg det var min puls. Høres så rask ut at jeg trodde det var riktig, men da JM viste meg forsto jeg at det ikke var FL.

Jeg bestilte min på angel sounds. Er 10+5 i dag :-) er helt sikker på at det ikke var min puls jeg hørte for jeg telte min puls samtidig som sambo telte den som vi hørte og den slo ca dobbelt så fort :-)

Fant også hjertelyden her om dagen, men det var pokker ikke lett å finne den.... :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg bestilte min på angel sounds. Er 10+5 i dag :-) er helt sikker på at det ikke var min puls jeg hørte for jeg telte min puls samtidig som sambo telte den som vi hørte og den slo ca dobbelt så fort :-)
Etter uke 10 er det mer sannsynlig ja :) leste nettopp en studie om dopplerbruk av jordmor foreningen :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har dere lest om dopler?:)

Skulle kjøpe idag men samboer ville lese om det først og det er ikke bevist 100% skånsomt for barnet. faktisk mener mange jordmødre/leger at det er stressende for barnet med UL/lydbølger og dopler:) Så vi droppet det når ingen kunne vise til sikre kilder som sier det er helt trygt:)

Ja jeg har sett at mange jormødre er skeptisk til det, men jeg tenker det at å bruke den kanskje 4-5 ganger gjennom hele svangerskapet så går nok det helt fint :-) og det er utrolig hvor mye det hjelper meg ett en MA å faktisk ha muligheten til å høre at det fortsatt er liv der når jeg er kommer lenger enn det jeg gjorde sist :-)

Hadde MA før jeg fikk dattera mi, og da jeg var gravid med henne hadde jeg Doppler. Problemet var at jeg fikk panikk hver gang jeg ikke fant FL. Holdt på i evigheter og endte med legevakten den ene gangen. Skaper nesten mer frykt enn trygghet =/

Back
Topp