Fant hjertelyden med Angelsounds 9+3

Ja det er ikke vitts å bekymre seg for noe. :) Ikke helt rett å finne den rette plassen heller. Litt ustødig på hånden så måtte jeg lete luden frem igjen.

Ikke bekymret, heller litt utålmodig. Men skal bare glemme denne litt nå noen uker - skal snart på ul igjen så får se den lille da. Det blir bra :)

Jippi! I dag prøvde jeg angelaounden min før jeg stod opp. Fant hjertelyden til lille - 10+5 i dag <3 siden eg ikke har display må jeg telle men tror den var mellom 160 og 180 et sted <3

Så gøy! :) Jeg syntest det var lettest å telle i 20sek og så ganget jeg med 3. For det var ikke helt lett å holde den i ro i 1 min uten at lyden kom og gikk litt. :)

Hvilket område finner dere hjertelyden da?? Litt usikker på hvor jeg egentlig skal leite. Er 10+5 i dag. Har ikke troa på at æ finner den før om noen uker men gøy å leite litt..

Desember 2014

Bruker App

I dag har jeg bestilt også, pluss at jeg slang på en sånn "sjekk kjønnet" test:)

Jeg telte i 15 sek og ganger med 4:)

Inloveandhateit: måtte peike doppler litt innover og nedover under skambeinet på en måte. Først hørte jeg det jeg tror er morkaka - den suser og har lik rytme som min puls - så kom "toget" og det var ingen tvil om at dette var baby.

Sniker litt fra oktober jeg:) jeg fant hjertelyden 8+3 og fant den hver gang etter det :) men jeg lette veldig langt nede å presset den litt på siden slik at den kom på en måte litt bak skambeinet :)

Appen ❤️

Hvilket område finner dere hjertelyden da?? Litt usikker på hvor jeg egentlig skal leite. Er 10+5 i dag. Har ikke troa på at æ finner den før om noen uker men gøy å leite litt..

Desember 2014

Bruker App
Jeg finner den kun om morgenen, før jeg har spist. Rett under "trusekanten", litt til venstre. Men har funnet den på midten også. Er svært små bevegelser med doppleren som skal til for å "treffe" og miste lyden igjen, så jeg må bevege den veldig sakte.

Jeg finner den kun om morgenen, før jeg har spist. Rett under "trusekanten", litt til venstre. Men har funnet den på midten også. Er svært små bevegelser med doppleren som skal til for å "treffe" og miste lyden igjen, så jeg må bevege den veldig sakte.
Aha, jeg prøver å prøver. Men finner ingenting. Så nå reiser jeg ei uke til foreldrene mine. Å lar angelsounden ligge hjemme. Så får vi håpe jordmor klarer å oppdrive hjertelyden om ei ukes tid. Jeg er godt polstra så kan være derfor det ikke er så lett å fange den opp.

Desember 2014

Bruker App

Endelig fant jeg hjertelyden, holdt på i 20 min og nærmest gav opp. Peiste på med mer hårolje (har ikke annet som er flytende) så det rant, på venstre siden av "kulen" (ser ut som blæra er full), fant jeg lilletoget. Antageligvis helt kliss inntil morkaka. Fikk høre i 5 min før lille bestemte deg for å flyte rundt inni der, hører dere en susing (høres ut som kraftig vind) tror jeg det er livmoren. Fikke sus igjen når lille flyttet seg, veldig kraftige greier, nesten så jeg ikke hører noe annet :)

Det er liv 10+4 <3

Endelig fant jeg hjertelyden, holdt på i 20 min og nærmest gav opp. Peiste på med mer hårolje (har ikke annet som er flytende) så det rant, på venstre siden av "kulen" (ser ut som blæra er full), fant jeg lilletoget. Antageligvis helt kliss inntil morkaka. Fikk høre i 5 min før lille bestemte deg for å flyte rundt inni der, hører dere en susing (høres ut som kraftig vind) tror jeg det er livmoren. Fikke sus igjen når lille flyttet seg, veldig kraftige greier, nesten så jeg ikke hører noe annet :)

Det er liv 10+4 <3
Oj. 20 min hadde jeg ikke hatt tålmodighet til :P
Men det er jo verdens fineste lyd da ❤️ så er verdt det.
Susing har jeg hørt :)
Finner hjertelyden med en gang hver gang jeg leiter. Herlig ❤️

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Back
Topp