Fant hjertelyden med Angelsounds 9+3

Lurer på om det er best å lete på tom mage og full blære, for etter at jeg hadde spist frokost fant jeg kun lyder fra tarmen, og ikke noe mere hjertelyd :p

Det er sant. Har hørt at noen sier full blære er bra men ikke vet jeg. Og tom mage har jeg jo nesten aldri :P

Oi, jeg fikk pakken dagen etter bestilling. Veldig bra! Men jeg finner bare mitt eget hjerte tror jeg. Hvor på magen finner dere babyen sitt hjerte? Ganske langt nede regner jeg med?

Oi, jeg fikk pakken dagen etter bestilling. Veldig bra! Men jeg finner bare mitt eget hjerte tror jeg. Hvor på magen finner dere babyen sitt hjerte? Ganske langt nede regner jeg med?
Med jenta vår måtte jeg stappe doppleren nesten bak skambeinet i uke 12 for å finne hjertelyden.

Nå fant jeg den lenger opp, ca der hvor kanten på ei lav truse går, hvis du skjønner? I uke 9+3. (Har ikke funnet den så godt etter i går, nå har den gjemt seg).

Såg en video på YouTube - hun fortalte at hun fant morkaka - at pulsen vår går jo inn i den. Og tror jeg hører den. Den suser liksom og litt i samme tempo som pulsen min. Men ikke funnet baby enda, sånn skikkelig - i dag kom det noen galopperende dunk men varte kun i sekunder, så kanskje baby sa hei? :P

Fant den igjen i dag morges, før jeg sto opp. Tror kanskje det er lettest å finne om morgenen siden tarmene er tomme? :)

Aner ikke, måtte sette på nedtelling på mobilen for å telle. Har forsåvidt høy puls selv og jeg er førstegangs. Hvis man regner ca. 170 slag i minuttet, vil det være ca. 28 slag per 10 sek. Ingen tvil om at det var min egen puls mellom 16 og 18 slag per 10 sek :p

Aner ikke, måtte sette på nedtelling på mobilen for å telle. Har forsåvidt høy puls selv og jeg er førstegangs. Hvis man regner ca. 170 slag i minuttet, vil det være ca. 28 slag per 10 sek. Ingen tvil om at det var min egen puls mellom 16 og 18 slag per 10 sek :p
Ja, jeg målte lille sin puls til 174 i dag. Det høres helt annerledes ut enn din egen puls ja, så når du finner den er det ingen tvil :)

Finner bare min egen puls jeg :( skikkelig frustrerende!

Desember 2014

Bruker App

Finner bare min egen puls jeg :( skikkelig frustrerende!

Desember 2014

Bruker App

Jeg også. Men baby koser seg sikker langt bak i der. Kanskjedu også har morkaken fremme? Det har jeg og har fått beskjed om at den ligger der som en pute - noe som gjør at det kan være jeg kjenner spark seinere enn andre.

Vi hørte den med angelsounds igår (12+4), fantastisk!!! :-) koselig å gjøre sammen med samboeren ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag fant jeg den! Nesten tårer i øynene her altså :D målt til 174 slag i minuttet, ganske sikker på at det må være bebisen vår. <3

Jeg har prøvd i dag også - uten hell. Nå tror jeg at eg skal legge bort doppleren en uke og prøve igjen da. Er jo bare 10+2 og mtp forholdene der inne er det nok lege til jeg hører den alikevel.

Ja det er ikke vitts å bekymre seg for noe. :) Ikke helt rett å finne den rette plassen heller. Litt ustødig på hånden så måtte jeg lete luden frem igjen.

Det varierer fra dag til dag. Men rett ved trusekanten på en måte. Noen ganger over og andre ganger under. Hvis du bruker masse gele er det lettere å fange opp lyd. Og hvis du på en måte trykker litt ned og gjerne vipper den litt. Og bare bevege noen mm omgangen i sirkler. :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Back
Topp