Fant hjertelyden med Angelsounds 9+3

NiLove

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Åååh, jeg fant babypulsen nå nettopp med Angelsounds doppler. Er 9+3 i dag. Lette lenge, før jeg tok doppleren litt lenger opp enn jeg bruker. Trodde ikke det var mulig å finne den så tidlig, men plutselig var den velkjente lyden der, som galloperende hester, den fineste lyden <3

Prøvde igjen litt etterpå, men da fant jeg den ikke, så det var litt flaks kanskje. Utrolig godt å høre :)

Trenger nok ikke å være for tidlig å kjøpe allerede nå hører jeg, tenkte tanken i går, men har knapt funnet noen som har prøvd før uke 12 :D

Åh, så gøy! :D

Så gøy! :D Har ikke sånn selv, har alltid vært litt tidlig ute med å kjenne spark så har liksom ikke tenkt at det er verdt å kjøpe, da den sikkert ikke ville blitt brukt så mye! Men må være veldig betryggende om man er litt bekymret av seg :) fikk selv høre hjertelyden hos legen i uke 9 med forrigemann, så jeg vet det vertfall er mulig :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Så gøy! :D Har ikke sånn selv, har alltid vært litt tidlig ute med å kjenne spark så har liksom ikke tenkt at det er verdt å kjøpe, da den sikkert ikke ville blitt brukt så mye! Men må være veldig betryggende om man er litt bekymret av seg :) fikk selv høre hjertelyden hos legen i uke 9 med forrigemann, så jeg vet det vertfall er mulig :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️
Ja det er helt herlig :) Jeg er litt bekymret pga en ma i januar, så frem til jeg kjenner liv der inne er det godt med litt betryggelse :)

Både mannen og jeg er førstegangs, jeg har aldri vært gravid før heller. Mamma synes også at angelsounds høres supert ut, for det har enda ikke gått helt opp for oss at vi lager et lite menneske. Samtidig er det også koselig å kunne høre på hjertet til lille når vi ønsker det :)

Hvor lang leverigstid er det på angelsound vis du kjøper dem på den nettbutikken? Fant ingen brukt akkurat nå og jeg vil også ha sånn :P

Desember 2014

Bruker App

Hvor lang leverigstid er det på angelsound vis du kjøper dem på den nettbutikken? Fant ingen brukt akkurat nå og jeg vil også ha sånn :P

Desember 2014

Bruker App
Jeg kjøpte min på ebay eller amazon, husker ikke helt.. Den kostet under 200 kr, så slapp unna toll og moms.

Kjøpte nå nettopp fra orginale nettsiden, litt obs på at man kan få falske prosukter (mente produkter, hahaha!!) på ebay - litt mer fatalt med doppler enn feks katteleker da doppler er et elektronisk produkt :)

Last edited:
Håper ikke jeg har kjøpt meg enda en bekymring altså! Og så må jeg bare tenke at det er tilig enda. :)

Håper ikke jeg har kjøpt meg enda en bekymring altså! Og så må jeg bare tenke at det er tilig enda. :)
Samme tenker jeg ;) skal til jordmor 03 juni. Så hun finner nok lyden da. Så om jeg ikke finner den selv før så kan nok hun vise ;)
Å jeg har litt mage polstring. Så tenker at det kan gjør det vanskelig..

Desember 2014

Bruker App

Åhh…så gøy! Så mange som finner hjertelyden nå at det er vanskelig å ikke prøve litt hver dag kjenner jeg. Men har visst morkake og alt mulig som "demper" så ikke sikkert jeg finner den før etter 12 uker. Men må jo si jeg blir inspirert her :D

Åhh…så gøy! Så mange som finner hjertelyden nå at det er vanskelig å ikke prøve litt hver dag kjenner jeg. Men har visst morkake og alt mulig som "demper" så ikke sikkert jeg finner den før etter 12 uker. Men må jo si jeg blir inspirert her :D
Lurer på om det er best å lete på tom mage og full blære, for etter at jeg hadde spist frokost fant jeg kun lyder fra tarmen, og ikke noe mere hjertelyd :p

Back
Topp