Fant hjertelyden!!! :D

Lambi`83

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Veeet det var i overkant ivrig, men hadde en dopler liggende da og før jeg visste ordet av det så lå jeg på rygg og lette :P Og jammen dukket det ikke opp en galloperende hest!! <3 <3 <3 Shit, det var fint!! :D :D
8+1 i dag (8+3 i følge tidlig UL).

Så fantastisk :) det er jo den fineste lyden ;) jeg er like ivrig og lette selv igår..var også 8+3 igår! Fant lyden men den forsvant igjen ganske fort! Men det var godt å høre den :)

Shit, det vil jeg og ha. Hadde jo vært ekstremt deilig å kunne høre hjertelyden hjemme!

Så fantastisk :) det er jo den fineste lyden ;) jeg er like ivrig og lette selv igår..var også 8+3 igår! Fant lyden men den forsvant igjen ganske fort! Men det var godt å høre den :)

Åh, så gøy, minnimus!! :D Ja, den forsvant her og, men det gjorde ingen verdens ting! Heller positivt at det røres på seg <3

Hvilken doppler har du? Jeg har en angelsound som jeg kjøpte fra ebay i 2009, men livredd for at den kan ødelegge noe hvis jeg bruker den. Paranoid til tusen O.o

Ja, det anbefal
Hvilken doppler har du? Jeg har en angelsound som jeg kjøpte fra ebay i 2009, men livredd for at den kan ødelegge noe hvis jeg bruker den. Paranoid til tusen o_O

Ja, jeg er egentlig det selv, men det gikk som det gikk :P

Jeg kjøpte en "Pocket Fetal Doppler" fra ebay. Brukte angelsound sist, men savnet at den telte antall slag...

Oi! Så gøy! :D Visste ikke at sånt fantes en gang jeg... Får man kjøpt det andre steder enn ebay? Og hva koster det? :)

Ja, det anbefal

Ja, jeg er egentlig det selv, men det gikk som det gikk :P

Jeg kjøpte en "Pocket Fetal Doppler" fra ebay. Brukte angelsound sist, men savnet at den telte antall slag...

Kunne tenkt meg en som viste antall hjerteslag jeg også. Litt lettere å lete da :p

Så utrolig deilig å høre den for første gang<3 hvor mye koster en sånn?

Back
Topp