Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du ikke finner din egen, må det være noe galt. Får du lyd i den i det hele tatt?Bestilte doppler fra ebay (angelsound),og får den ikke til å fungere. Er i utgangspunktet skeptisk til doppler, og nå ser jeg den kommer fra Kina :-/ Finner ikke hjertelyden min heller når jeg tar den over hjertet. Har brukt krem/vann. Er den defekt tro? Erfaringer?
Nei kun "skurrelyd" når jeg drar fingeren over. Da regner jeg med at den er kaputt :-/Hvis du ikke finner din egen, må det være noe galt. Får du lyd i den i det hele tatt?
KjedeligNei kun "skurrelyd" når jeg drar fingeren over. Da regner jeg med at den er kaputt :-/
Prøv å bytt batteri, kan hjelpe.. krysser fingre for at du får den til å funke...Nei kun "skurrelyd" når jeg drar fingeren over. Da regner jeg med at den er kaputt :-/
Fikk den faktisk til, mannen kom hjem og da funket den plutselig :-D Fant dessverre ingen hjertelyd, er 11+3 idag. Kjente også at doppleren ble litt varm etter en stund, vet ikke om jeg tør å prøve igjen *skeptisk* :-/Prøv å bytt batteri, kan hjelpe.. krysser fingre for at du får den til å funke...
Er jo typisk detFikk den faktisk til, mannen kom hjem og da funket den plutselig :-D Fant dessverre ingen hjertelyd, er 11+3 idag. Kjente også at doppleren ble litt varm etter en stund, vet ikke om jeg tør å prøve igjen *skeptisk* :-/