Fant hjertelyd <3

Bestilte doppler fra ebay (angelsound),og får den ikke til å fungere. Er i utgangspunktet skeptisk til doppler, og nå ser jeg den kommer fra Kina :-/ Finner ikke hjertelyden min heller når jeg tar den over hjertet. Har brukt krem/vann. Er den defekt tro? Erfaringer?

Bestilte doppler fra ebay (angelsound),og får den ikke til å fungere. Er i utgangspunktet skeptisk til doppler, og nå ser jeg den kommer fra Kina :-/ Finner ikke hjertelyden min heller når jeg tar den over hjertet. Har brukt krem/vann. Er den defekt tro? Erfaringer?
Hvis du ikke finner din egen, må det være noe galt. Får du lyd i den i det hele tatt?

Prøv å bytt batteri, kan hjelpe.. krysser fingre for at du får den til å funke...
Fikk den faktisk til, mannen kom hjem og da funket den plutselig :-D Fant dessverre ingen hjertelyd, er 11+3 idag. Kjente også at doppleren ble litt varm etter en stund, vet ikke om jeg tør å prøve igjen *skeptisk* :-/

Fikk den faktisk til, mannen kom hjem og da funket den plutselig :-D Fant dessverre ingen hjertelyd, er 11+3 idag. Kjente også at doppleren ble litt varm etter en stund, vet ikke om jeg tør å prøve igjen *skeptisk* :-/
Er jo typisk det:-) hehe! Bra den begynnte å funke da. Men lite kjekt at den ble varm, skjønner gpdt du blir skeptisk da:-/ Må nesten vere nåke gale ein plass med den... "Kjedelegt" at du ikkje fant hjertelyden til lille da. Men er jo enda tidlig, og di er jo ikkje av di største enda så di kan gjemme seg godt unna...

Back
Topp