Fant hjertelyd <3

Åh så herlig! :)
Skal hente en doppler i morgen, håper jeg og finner! Er 10+0 i morgen :)

Fantastisk med den bekreftelsen på at det virkelig er noe inni der <3 :)

Så herlig <3 !!!

Jeg har bestilt doppler og venter den i posten en av de nærmeste dagene. Håper også jeg greier å høre så tidlig. Blir spennende! Greit å få en bekreftelse på at det er noe liv der inne :)

Måtte kjøpe meg doppler i går, å jammen fant jeg hjertelyden nå nettopp, like over skambenet <3 Rundt 170 slag i minuttet, 10+1 i dag :)

Så herlig❤️ Måtte du lete lenge? Her ligger doppleren klar etter 1.svangerskap. Da fant jeg i uke 12, men satser på at jeg finner tidligere denne runden:)

Jeg prøvde først i går kveld uten hell, i dag prøvde jeg litt lenger opp og fant nesten med en gang :)

Så bra!

Jeg har bestilt fra angelsounds.no. Er sikkert mange til salgs på Finn.no også.

Fikk og prøvde min angelsound i dag og hørte hjertelyd <3 (Er 9+6 i dag). Jippi :)

Jeg har bestilt fra angelsounds.no. Er sikkert mange til salgs på Finn.no også.

Fikk og prøvde min angelsound i dag og hørte hjertelyd <3 (Er 9+6 i dag). Jippi :)
Er det ditt første? Mannen er hele tiden så usikker på hvordan det går, så jeg tenkte at en sånn doppler kunne roe ham litt. Men vi er bare 10+3 med første, så må kanskje vente litt.

Er det ditt første? Mannen er hele tiden så usikker på hvordan det går, så jeg tenkte at en sånn doppler kunne roe ham litt. Men vi er bare 10+3 med første, så må kanskje vente litt.
Jeg er førstegangs og fant den første gangen jeg sjekket 10+1 :) Så det trenger ikke være for tidlig!

• Liker
Reactions: CSS
Hurra! Jeg fant hjertelyden i dag! :D 10+0

Hei. Nei, dette er min tredje graviditet. Jeg mener imidlertid at jeg hørte ganske tidlig i både første og andre graviditet, men det var hos legen. Rundt uke 9 mener jeg det var i andre graviditet. Husker ikke helt ift første.

Jeg gar aldri hatt doppler tidligere, men nå føler jeg meg litt mer sikker på hvordan det skal høres ut etc. Kan jo be lege/jordmor høre først evnt. Da er man litt mer sikker på hvordan det skal være. Eller ta en tidlig UL. Men går sikkert fint å prøve selv. Synes mange finner den tidlig, også får man heller be om legetime/ul dersom man uke hører noe og blir alt for stressa..

• Liker
Reactions: CSS
Hei. Nei, dette er min tredje graviditet. Jeg mener imidlertid at jeg hørte ganske tidlig i både første og andre graviditet, men det var hos legen. Rundt uke 9 mener jeg det var i andre graviditet. Husker ikke helt ift første.

Jeg gar aldri hatt doppler tidligere, men nå føler jeg meg litt mer sikker på hvordan det skal høres ut etc. Kan jo be lege/jordmor høre først evnt. Da er man litt mer sikker på hvordan det skal være. Eller ta en tidlig UL. Men går sikkert fint å prøve selv. Synes mange finner den tidlig, også får man heller be om legetime/ul dersom man uke hører noe og blir alt for stressa..
Så godt å høre at så mange finner det tidlig! Får nesten bare gjøre et forsøk, ellers kommer mannen til å ville gå på ul annenhver uke :p

Fant i dag 10+5 :)

Back
Topp