Fan rosa flytningar

Chaantii

Blir kjent med forumet
Fan. Lurer på om det er kommende spontanabort på gang. Når jeg tørker meg etter å ha vært på do og tisset så er det litt lysrosa blod på papiret. Og sånn begynte spontanaborten jeg fikk sist. Og da var jeg omtrent like langt som nå. Så nå tenker jeg det verste. Og igår hørte jeg lyden av hjertet.

Last edited:
Spontanaborter kan begynne sånn, men veldig ofte er det helt uskyldig. Du kan jo se om du hører noe i dag også?

Alltid skummelt med blod/rosa utflod.
Har hatt to spontanaborter selv, og den ene gangen begynte det med rosa/brun utflod. Nå er jeg gravid for tredje gang, og for noen uker siden kom det litt rosa på papiret når jeg tørket meg og ble selvfølgelig livredd og fikk komme på ul og der var alt fint, og ble aldri noen blødning, så selv om det minner om sånn som det begynte sist så trenger det ikke å bety noe, det er hvertfall min erfaring :-)
Håper og tror at alt går bra :-) :-)

Spontanaborter kan begynne sånn, men veldig ofte er det helt uskyldig. Du kan jo se om du hører noe i dag også?
Jeg tørr ikke gjøre det føre jeg vet helt sikkert hva som skjer. Er jo ikke mye blod. Men det er så jeg får på papiret. Har ikke vondt eller noe. Men det hadde jeg ikke sist heller føre det satte i gang for fullt.

Med storesøster hadde jeg akkurat slike blødninger frem til uke 12. Alt var helt fint! Ikke ta bekymringene på forskudd :) Kanskje du kan få en legetime i morgen? Håper alt ordner seg!

Dem ble borte etter to turer på do. Så jeg tenker positivt. :)

Det er jo positivt ja :-) var det samme som skjedde med meg denne gangen, og det var bare et sprengt blodkar og utgjorde ikke noe risiko i det hele tatt :-) høres jo veldig ut som noe sånn du også hadde :-)

Tror nok at jeg er på vei til og miste spira ja. Ikke vår tur denne gangen heller.

Kom det tilbake igjen? Ville ringt lege imorgen, så slipper du å gå rundt å være usikker.
Hvor langt er du på vei?

11+1 like langt som sist når jeg mistet.

Blør du mye nå ? Trodde at det hadde sluttet, så dumt at det begynte igjen :(
Men håper at du får en UL og får positivt svar ♡ Lykke til

Jeg våknet også med brun utflod i dag måres.. Har vært slik etter hvert toalettbesøk i dag. Men hadde første kontroll hos lege i dag og fikk se et bankende hjerte :) det kan gå bra fordet!

Blør ganske så mye nå. Og jeg vet at det ikke går veien denne gang heller. Og legevakta drar jeg ikke på da dem ikke får gjort noe alikevel.

Nå har det begynt å komme blod i do også. Så nei gikk ikke veien denne gangen. Får se om og når vi prøver igjen.

Nå har det begynt å komme blod i do også. Så nei gikk ikke veien denne gangen. Får se om og når vi prøver igjen.
Skjønner at du er oppgitt nå. Men det er flere her inne som har gitt helt opp og så fått en overraskelse på ultralyd. Mine blødninger kom også i do, men varte ikke lenge av gangen da. Jeg krysser nå fingrene for deg uansett :)

God klem!! <3

Med storebror hadde jeg to blødninger med blødningsmengde som vanlig mensen (jeg blør ganske mye når jeg har mensen, typ 12-14 grønne tamponger første dagen), men det gikk bra allikevel! :)
Håper det er noe sånt for deg og <3

Back
Topp