Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du er litt bestemt og ber om en henvisning til ultralyd, så lar de seg ofte "overtale"Prøver å ringe legevakta nå for å høre. Men mest sannsynligvis så sier dem bare at jeg skal se det Ann.
Skal ringe legekontoret bare dem åpner. Hadde bare kommet 2 dråper i truseinlegget i løpet av natta og har ikke smerter. Så håper på det beste.
Ja jeg har jo også hørt om at det går bra. Og jeg vet jo ifra sist når jeg mistet at jeg hadde Kjempe vondt. Så enn så lenge har jeg håpet oppe. Men samtidig så er jeg instillt på det verste. Håper jeg får en tid idag ihvertfall. Men jeg har ingen fastlege så får håpe det finnes noen som kan ta meg in for det.Har hørt og erfart at det ofte går bra så lenge smertene holder seg borte, og når du er så langt på vei så skulle du nok hatt ganske mye smerter om du holdt på med en spontanabort.
Håper at det bare var noe helt ufarlig, har hørt om noen som har hatt en blod ansamling som har tømt seg, og det har blødd ganske mye, og en rift kan også blø ganske godt da det blir farge på alt som kommer ut, både slim og utflod.
Håper at du blir godt tatt imot på legekontoret og får svar på dettemasse lykke til
Tusen Takk ❤ men er instillt på det verste. Så blir jeg heller positivt overrasket om det har gått bra.Lykke til <3
Ingen legekontor som vil ta meg in da jeg ikke har mulighet å få meg fastlege. Men fikk i hvertfall tid på legevakta kl 10. Så da er det bare å vente å se hva som skjer.
Endelig noen som tar meg alvorlig og seriøs. Men er instillt på det verste og blir heller positivt overrasket om det går bra. Så nå håper jeg også at det ikke kommer noen som trenger akutt hjelp da jeg er der. For da må jeg jo vente enda lenger.Så godt at hvertfall legevakta ville ta deg inn![]()
Og nå er det jo bare en time igjen å vente, så godt at du fikk komme fort![]()
Håper at du blir tatt på alvor og får positive svar![]()
Lykke til! Krysser alt for at det går braIngen legekontor som vil ta meg in da jeg ikke har mulighet å få meg fastlege. Men fikk i hvertfall tid på legevakta kl 10. Så da er det bare å vente å se hva som skjer.
Bra man har legevaktaIngen legekontor som vil ta meg in da jeg ikke har mulighet å få meg fastlege. Men fikk i hvertfall tid på legevakta kl 10. Så da er det bare å vente å se hva som skjer.
Ah, ja det må man sikkert. Du skriver veldig bra norsk da, hvor er du fra? Har du en norsk forelder eller noe?Jeg er ikke folkeregistrert i Norge enda. Da det ikke er så veldig lenge siden jeg flytte sammen med samboeren min. Og man må være folkeregistrert for og ordne fastlege.
Begge foreldrene mine er norske. Så ser meg selv som norsk. Er opprinnelig fra Tøcksfors.Ah, ja det må man sikkert. Du skriver veldig bra norsk da, hvor er du fra? Har du en norsk forelder eller noe?
Takk❤Åh.. Krysser fingrene for at alt går bra!