Fan rosa flytningar

Prøver å ringe legevakta nå for å høre. Men mest sannsynligvis så sier dem bare at jeg skal se det Ann.

Legevakta sa at jeg bare skulle ta det med ro å gjøre minst mulig. Og dem hadde ikke mulighet til og ta noen ultralyd der.

Skal ringe legekontoret bare dem åpner. Hadde bare kommet 2 dråper i truseinlegget i løpet av natta og har ikke smerter. Så håper på det beste.

Har hørt og erfart at det ofte går bra så lenge smertene holder seg borte, og når du er så langt på vei så skulle du nok hatt ganske mye smerter om du holdt på med en spontanabort.

Håper at det bare var noe helt ufarlig, har hørt om noen som har hatt en blod ansamling som har tømt seg, og det har blødd ganske mye, og en rift kan også blø ganske godt da det blir farge på alt som kommer ut, både slim og utflod.
Håper at du blir godt tatt imot på legekontoret og får svar på dette:-) masse lykke til

Har hørt og erfart at det ofte går bra så lenge smertene holder seg borte, og når du er så langt på vei så skulle du nok hatt ganske mye smerter om du holdt på med en spontanabort.

Håper at det bare var noe helt ufarlig, har hørt om noen som har hatt en blod ansamling som har tømt seg, og det har blødd ganske mye, og en rift kan også blø ganske godt da det blir farge på alt som kommer ut, både slim og utflod.
Håper at du blir godt tatt imot på legekontoret og får svar på dette:-) masse lykke til
Ja jeg har jo også hørt om at det går bra. Og jeg vet jo ifra sist når jeg mistet at jeg hadde Kjempe vondt. Så enn så lenge har jeg håpet oppe. Men samtidig så er jeg instillt på det verste. Håper jeg får en tid idag ihvertfall. Men jeg har ingen fastlege så får håpe det finnes noen som kan ta meg in for det.

Ingen legekontor som vil ta meg in da jeg ikke har mulighet å få meg fastlege. Men fikk i hvertfall tid på legevakta kl 10. Så da er det bare å vente å se hva som skjer.

Ingen legekontor som vil ta meg in da jeg ikke har mulighet å få meg fastlege. Men fikk i hvertfall tid på legevakta kl 10. Så da er det bare å vente å se hva som skjer.

Så godt at hvertfall legevakta ville ta deg inn :-)
Og nå er det jo bare en time igjen å vente, så godt at du fikk komme fort :-)

Håper at du blir tatt på alvor og får positive svar :-)

Så godt at hvertfall legevakta ville ta deg inn :-)
Og nå er det jo bare en time igjen å vente, så godt at du fikk komme fort :-)

Håper at du blir tatt på alvor og får positive svar :-)
Endelig noen som tar meg alvorlig og seriøs. Men er instillt på det verste og blir heller positivt overrasket om det går bra. Så nå håper jeg også at det ikke kommer noen som trenger akutt hjelp da jeg er der. For da må jeg jo vente enda lenger.

Bra man har legevakta :) Lykke til!
Du burde få deg en fastlege da, det er jo fort gjort. Og du kan komme til å trenge en ila svangerskapet :)

Jeg er ikke folkeregistrert i Norge enda. Da det ikke er så veldig lenge siden jeg flytte sammen med samboeren min. Og man må være folkeregistrert for og ordne fastlege.

Jeg er ikke folkeregistrert i Norge enda. Da det ikke er så veldig lenge siden jeg flytte sammen med samboeren min. Og man må være folkeregistrert for og ordne fastlege.
Ah, ja det må man sikkert. Du skriver veldig bra norsk da, hvor er du fra? Har du en norsk forelder eller noe?

Begynner å se mørkt på det. Bare på en time så har blodmengden økt på. Sitter fortsatt på legevakta og vet ikke hva dem Gjør videre.

Back
Topp