FAN I HELVETTE..

Kjipt å bli tatt ja for de pengene er f... meg sure[:@][:@][:@]
Jeg fikk lisensmannen på døra for 4 år siden ca, men da sa jeg bare at det ikke passet at han kom inn nå, og "nei, jeg har ikke tv". Siden det har de bare ringt oss.Håper han holder seg unna til jeg er ferdig som student i allefall[8D]Ikkeno særlig glad i den tv-lisens-mannen[:'(]

ORIGINAL: ~Mirabell~

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

ORIGINAL: iThief

ja. det er kjipe penger. men også kjipt at noen slipper unna[8D]

Så enig!
Det verste med hele lisensen er de som sniker seg unna den[;)]

Sniiiiker..

men vi har jo ikke egen sånn boks engang.. huseier som betaler parabol.. må vi betale lisens da?[8|]

så lenge du har tv må du det!

Nei, vi har tv i stua vi. Men betaler ikke lisens, for vi har ikke mottaker i huset. Vi bruker bare tvn til filmer og noe som nr 2 skjerm til data. Så da kan vi ha tv uten å betale lisens. (Dette gjelder der bakkenettet ikke er lenger)

Men så lenge din huseier betaler parabol og dere har signaler og tv, da må dere betale lisens[:)]

ORIGINAL: ostepoppen

kjipt............

ORIGINAL: iThief

ja. det er kjipe penger. men også kjipt at noen slipper unna[8D]

Hehe, signerer [;)]

Usj ja.. Nå betaler jeg jo, ble jo registrert når jeg kjøpte TV selv nå. Før det betalte jeg ikke, men fikk lisensmannen på døra en plass jeg bodde tidligere. Var forbanna i lang tid etterpå da, da jeg kunne bevise at TVen ikke var min (var eksen til en veninne sin) og at jeg skulle flytte til et annet sted innen et par mnd.. Likevel måtte jeg betale..[:@]

Hater den lisensen asså! Ser søren ikke vitsen med at man må betale NRK bare for å ha en TV,
uavhengig om du ser på NRK eller ikke .. hadde det her gjeldt alle kanaler hadde det jo blitt
annerledes!! Æsjh [:'(]

MÅTTE NRK-LISENSEN BRENNE I HELVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp