FAN I HELVETTE..

x1xJaCkLiN

Elsker forumet
lisensmannen var på døra.. [:'(]
Jaja.. må vel begynne å betale vi også, som resten av folket..

kjipt............

ja. det er kjipe penger. men også kjipt at noen slipper unna[8D]

Får man høyere regning om de komme rpå døra og "tar" deg?

velkommen etter...

ORIGINAL: mamma_86

Nei, det håper jeg da ikke [:-]

ORIGINAL: Mamman til Snart 2

velkommen etter...

niks. med mindre du ikke sier at du har hatt tv lenge da. de kan vel gå et par år tilbake. vi fikk en "snill" lisensmann som bare satte oss opp fra den perioden vi var i[:)]

kan de kreve å komme inn å se?

Hørte om noen som fikk lisensmannen på døren mitt i begynnelsen av Hotell Cæsar[8D] Var ikke så lett å nekte da liksom.

ORIGINAL: Karla

ups nå får dere den digere tilbakebetalingsregninga[&o]

[8D][:D] neida

Fysjda[8D]

Hva er regninga på da? betales den èn gang i året eller flere ganger?

Jaja, vi får vel regning i posten om et par dager da...

ORIGINAL: iThief

niks. med mindre du ikke sier at du har hatt tv lenge da. de kan vel gå et par år tilbake. vi fikk en "snill" lisensmann som bare satte oss opp fra den perioden vi var i[:)]

ok. håper alle er sånn at de setter for den perioden man er i.

ORIGINAL: Lois Lane

kan de kreve å komme inn å se?

Hørte om noen som fikk lisensmannen på døren mitt i begynnelsen av Hotell Cæsar[8D] Var ikke så lett å nekte da liksom.

nei de kan ikke det. en jeg bodde med før sa vi ikke hadde tv, da lisensmannen kom på døra[:)] han putta fjernkontrollen i baklomma mens han snakka med ham[8D]

..... fikk han på døra vi og..

Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal betale! Synes den skal fjernes siden vi nå MÅ betale for å i det heletatt kunne få SE på tv.. usmakelig gjort av nrk! Send hellere reklame!

hehehehe, var litt vanskelig å gjemme tvn, da tvn stod å lyste ut mot han gjennom vinduet !
Trodde han skulle ødelegge hele tvkvelden med moralpreken, men det gikk forholdsvis fort.
Kakemonsteret: jeg skulle tipsa han om dere jeg [8D]

Så enig!
Det verste med hele lisensen er de som sniker seg unna den[;)]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Så enig!

Hehehe.. er egentlig helt enig med dere..

Meeen, vi er nok en av de som lurer oss unna.. i noen år til tenker jeg. er jo sååå dyrt, pluss vi allerede betaler for å se tv jo.. (ikke vi som får rekning da, men min far.. fy, vi er slue..hehe)

Vi har hatt besøk også, men da var heldigvis ik tven vår på. så jeg lukket halveis igjen døren, og sa at nei, vi har ikke råd til tv for øyeblikket.. Han som sto utenfor trodde jo ikke litt på det en gang, men kunne ikke gjøre så mye.. Han sporte hva vi gjorde på kvelden, men da svarte jeg kjappt at vi pleide å ta oppvasken på kvelden siden vi ikke hadde råd til oppvaskemaskin heller..

Følte meg skikkelig frekk etter det. Men nå skal vi kjøpe nytt tv da, og da tar vi det på oss selv ja.. Så må vel belage oss på å betale i fremtiden..[:D]

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Så enig!

Sniiiiker..

men vi har jo ikke egen sånn boks engang.. huseier som betaler parabol.. må vi betale lisens da?[8|]

så lenge du har tv må du det!

Back
Topp