Familiebil?

Sniker litt :) Måtte bare si hei til en lappeeier, ikke sååå mange lapper i norge! Selvom det er verdens fineste hund, kan ikke tenke meg en hverdag uten fineste lappegutten min <3

*vinke* lappegutt her og!

Da har vi endelig bestemt oss for ny bil!! En ikke særlig vakker, men HELT genial familiebil for de som trenger litt plass!! 7 seter, vi skal skru ut de to bakerste setene, så håper jeg vi får plass til dobbelt hundebur og vogn på et vis :) gjør nok litt innhogg i økonomien med en helt ny bil, men jaggu får man mye for pengene.. Ifht andre 7 senere, som s-Max, galaxy, touran osv. Ekstra pluss for skyvedører når en skal ut og inn med unger og seter ;) så måtte vi bare vente et par uker! Hurra hurra! ImageUploadedByBV Forum1459496652.353756.jpg

Da har vi endelig bestemt oss for ny bil!! En ikke særlig vakker, men HELT genial familiebil for de som trenger litt plass!! 7 seter, vi skal skru ut de to bakerste setene, så håper jeg vi får plass til dobbelt hundebur og vogn på et vis :) gjør nok litt innhogg i økonomien med en helt ny bil, men jaggu får man mye for pengene.. Ifht andre 7 senere, som s-Max, galaxy, touran osv. Ekstra pluss for skyvedører når en skal ut og inn med unger og seter ;) så måtte vi bare vente et par uker! Hurra hurra! Vis vedlegget 169353
Gratulerer med ny bil:)

Back
Topp