Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass ja, men det blir vell deilig ?Bor 12 mil unna, men flytter nærmere min familie til sommeren.
SåpassBor tre timer biltur unna mine og seks timer biltur unna hans. Skulle gjerne bodd i samme by som mine.
Min bror venter også barn om kun kort tid. Hadde vært perfekt å være i samme by. Men med bonusunge her i byen er det neppe aktuelt med flytting.Såpassdet skjønner jeg godt ! har alltid Vært sånn att jeg gjerne bor langt unna, helt til jeg fikk barn. Det er jo såå deilig med familie nærme ! Vi bodde 15 min unna mine og 30 unna mannen sine. Flyttet nærmere mannen sine, så nå er det 5 min til dem og enda 15 til mine !
![]()
Ååja så koselig ! ja nei da er det ikke så lett neiMin bror venter også barn om kun kort tid. Hadde vært perfekt å være i samme by. Men med bonusunge her i byen er det neppe aktuelt med flytting.
JaSåpass ja, men det blir vell deilig ?![]()
Hehe ja det Gjør helt klart det !Janår vi er ferdig med selve flytteprosessen blir det nok veldig greit! Merker at det begynner å melde seg et behov for å kunne få litt hjelp og avlastning når det blir to små nå
![]()
Såpass ja !Bor 30 min unna mine.
Var enklere da vi bodde 8 timer unna
Jeg merker ingen forskjell på at vi bor nærmere.
Plutselig flytter vi igjen.
Vi bor 8-9 t unna hans.
Godt spredd!