junibebi89
Gift med forumet
Vi bor 1 t med bil unna hans familie og 2 t med bil fra min. Synes det fungerer veldig greit som det har vært nå men mulig vi kunne ønske å hatt dem nærmere nå etterhvert. Men tenker vi klarer oss helt fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg godt !Mamma bor 65 mil unna, pappa bor 14 mil unna.. Skulle helt klart hatt de i nærheten, spesielt mamma merker jeg nå..
Ååå det høres jo ikke noe fint ut I det hele tattBor ca 3 mil unna min familie, ca 20 minutters biltur. Men avstanden virker plutselig mye større og vanskeligere siden verken jeg eller mannen har lappen, og vi bor på et lite sted i Nord-Norge hvor det går lite buss og tog.
Mye av samboers familie bor ca 5-10 minutter gangavstand unna oss, men kunne like greit bodd i Australia, for de er totalt fraværende. Verken foreldrene hans eller noen av søskens er overhodet interessert i og ha kontakt med sønnen vår på 3 år, og har ingen relasjon til dem. Er jævla trist og forbanna provoserende!