Familie

Vi bor 1 t med bil unna hans familie og 2 t med bil fra min. Synes det fungerer veldig greit som det har vært nå men mulig vi kunne ønske å hatt dem nærmere nå etterhvert. Men tenker vi klarer oss helt fint:)

Bor 5 min. unna mamma, 30 min. unna pappa og 15 min. unna foreldrene og søsteren hans. Søsknene mine studerer ca. 1,5 time unna, men vi ser dem ganske ofte. De er hjemme rett som det er.

Syns det er veldig fint å ha familien i nærheten. Var det ikke for dem, så hadde vi flyttet lenger unna.

Bor 5-10 min kjøring fra svigers, 20 min fra mine foreldre og søsken. Syns det er veldig greit da vi har mulighet for å besøke de når som helst, men ingen som renner ned dørene her. Og supert når vi trenger henting i bhg.
Savnet å ha familien i nærheten da mini ble født, da var de 50mil unna.

Mamma bor 65 mil unna, pappa bor 14 mil unna.. Skulle helt klart hatt de i nærheten, spesielt mamma merker jeg nå..

5min kjøring til svigers og svigersøster m.familie, ca 12 timer kjøring til mine foreldre og bror. Skulle gjerne hatt mine nærmere kjenner eg...

Mine foreldre bor 5 min unna og svigers 20 min unna (begge med bil) søskene våre bor mellom 10-35 min unna, så alle bor i en passelig radius rundt oss :-)

Vi er mye med min familie, hans familie ser vi mindre, men likevel ofte nok til at vi og ungene har god kontakt :-D

Bor ca 3 mil unna min familie, ca 20 minutters biltur. Men avstanden virker plutselig mye større og vanskeligere siden verken jeg eller mannen har lappen, og vi bor på et lite sted i Nord-Norge hvor det går lite buss og tog.

Mye av samboers familie bor ca 5-10 minutter gangavstand unna oss, men kunne like greit bodd i Australia, for de er totalt fraværende. Verken foreldrene hans eller noen av søskens er overhodet interessert i og ha kontakt med sønnen vår på 3 år, og har ingen relasjon til dem. Er jævla trist og forbanna provoserende!

Har min familie og svigerfamilie ganske så nærme :) d skal bli utrolig godt da jeg ser hvor tungt d kan være for mine søsken som bor lengre unna :/

Hele 2200km til min familie og 20 min til hans. Med så lang avstand til min familie blir det at jeg ikke ser de så ofte dessverre, men har en god tone med foreldrene hans og regner med at vi kommer til å se mer til de etter lille vesla blir født :)

Ca en times tid unna alt av familie.. Merker jeg gjerne skulle hatt familien nærmere, som med storebror :( da bodde vi ikke mer enn 5-10 min unna med bil..
Men min familie stiller opp når-som-helst til tross for avstanden, så det hjelper jo veldig på det da :)

Vi bor under 10 min unna fra både mine søsken, foreldre og svigerforeldre. Det er kjekt å ha dem i nærheten og jeg har veldig godt forhold til mine søsken så vi sees uansett mye. Svigerforeldrene mine ser vi sjeldent selv da vi bodde 2 min unna, så merker ikke noe til at det blir for "nærmt"! Synes det er kjekt med familie i nærheten, og kos å få tantebarna mine stående på døren i ny og ne :-)

Bor ca 3 mil unna min familie, ca 20 minutters biltur. Men avstanden virker plutselig mye større og vanskeligere siden verken jeg eller mannen har lappen, og vi bor på et lite sted i Nord-Norge hvor det går lite buss og tog.

Mye av samboers familie bor ca 5-10 minutter gangavstand unna oss, men kunne like greit bodd i Australia, for de er totalt fraværende. Verken foreldrene hans eller noen av søskens er overhodet interessert i og ha kontakt med sønnen vår på 3 år, og har ingen relasjon til dem. Er jævla trist og forbanna provoserende!
Ååå det høres jo ikke noe fint ut I det hele tatt :( kjedelig når de ikke bryr seg :(

Bor ca 10 min kjøretur fra mine foreldre og 11-12 min fra han sine, er bare en liten svipptur med bil fra mine foreldre til hans, eller 15 min gåtur :-)

Synes at det er veldig greit å ha de så nærme, men ville ikke hatt de så veldig mye nærmere oss da det er greit å ha litt avstand, men synes at det er helt topp at de bor så nærme hverandre :-)

bor veldig nært familien til sambo! Kan se både huse til foreldrene hans, og farmora fra hvor vi bor :) men har lite kontakt igrunnen.. Min familie bor på andre siden av norge :rolleyes: Skulle gjerne bodd nærmere di, da vi har et tettere bånd med dem! Men trives godt her jeg bor også :p

Mine foreldre og storebror; 20 minutter unna bil

Storesøster 1: Maks 1.5 t med bil

Storesøster 2; 15 min gåavstand

Svigers; 5 min gåavstand

Svigerinne 1; Maks 1.5 t med bil

Svigerinne 2; Kanskje 15 min i gåavstand

Back
Topp