Familie

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Bor dere langt unna eller nærme familie ? Trives dere med sånn dere bor? Eller skulle dere gjerne Vært nærmere/lengere unna ?

Bor 12 mil unna, men flytter nærmere min familie til sommeren.

Bor tre timer biltur unna mine og seks timer biltur unna hans. Skulle gjerne bodd i samme by som mine.

Bor tre timer biltur unna mine og seks timer biltur unna hans. Skulle gjerne bodd i samme by som mine.
Såpass :o det skjønner jeg godt ! har alltid Vært sånn att jeg gjerne bor langt unna, helt til jeg fikk barn. Det er jo såå deilig med familie nærme ! Vi bodde 15 min unna mine og 30 unna mannen sine. Flyttet nærmere mannen sine, så nå er det 5 min til dem og enda 15 til mine ! :D

Såpass :o det skjønner jeg godt ! har alltid Vært sånn att jeg gjerne bor langt unna, helt til jeg fikk barn. Det er jo såå deilig med familie nærme ! Vi bodde 15 min unna mine og 30 unna mannen sine. Flyttet nærmere mannen sine, så nå er det 5 min til dem og enda 15 til mine ! :D
Min bror venter også barn om kun kort tid. Hadde vært perfekt å være i samme by. Men med bonusunge her i byen er det neppe aktuelt med flytting.

3min i bil unna svigers men ser dem maks 6 ganger i året.
5min unna mannens søster men hun ser vi bare i andre enden av butikken hvis vi er uheldig
8min unna mamma, pappa og søster m/fam som er naboer og 9min unna andre søster med familie. Trives bra her men ser jo så mye mer de andre sine barn er hos mamma og de siden de kan gå bort... Så på den måten føler jeg nok at mine er litt mer isolert

Me flytta heim til der eg er fra når minsten var 8mnd, ca 3år siden. Før det budde me 2 timer fra både min og mannens familie, nå er det gå avstand til min familie mens det fortsatt er 2 timer til mannens. Veldig greit å kunne bu i nærheten av vertfall ein av besteforeldra, ser mykje meir til begge familiene no enn der me budde før

Såpass ja, men det blir vell deilig ? :)
Ja :) når vi er ferdig med selve flytteprosessen blir det nok veldig greit! Merker at det begynner å melde seg et behov for å kunne få litt hjelp og avlastning når det blir to små nå :)

Bor 30 min unna mine.
Var enklere da vi bodde 8 timer unna:P
Jeg merker ingen forskjell på at vi bor nærmere.
Plutselig flytter vi igjen.

Vi bor 8-9 t unna hans.

Godt spredd!

Bor ca 10 og 15 min unna mine foreldre og 50 min unna sambo sine foreldre. Helt ypperlig igrunn :) Vi trives godt med å bo i nærheten av mine da de virkelig vil stille opp dersom vi spørr:)

Vi bor 5min fra mine, og det er helt fantastisk!!!! :) min søster er på jakt etter noe i nærheten, så det blir topp.
Svigers bor i DK, så det tar ca 8t å komme dit. Tror det hadde vært koselig å ha de nærmere, men for min del er det ikke et stort savn, men merker litt på sambo inni mellom. Heldigvis har hatt et veldig godt forhold med mine foreldre. :)

Vi bor veldig nærme familiene våre :) 10 min kjøring til mamma og pappa og 20 min kjøring til svigers :)

Vi bor ca 2,5 timer unna begges. Men det er greit. Kunne vært verre! :)

Bor 55 mil unna. Skulle gjerne bodd nærmere, men blir nok vanskelig med jobb.

5 min unna både mine foreldre og svigers. Men våre til sammen 3 søsken bor alle 7-9 timer unna, og det er et savn for oss.

Vi er begge lærlinger og startet læretiden langt unna familie. 3,5 t til mine foreldre og 4,5-5 timer til hans familie. Men når han har fultført læretiden sin skal vi flytte til hjembygda mi og da bor vi i ene huset til foreldrene mine som dei for tiden leier ut. Så det blir nærme kan du si :) og da er vi 45-60 min til hans familie :)

Ja :) når vi er ferdig med selve flytteprosessen blir det nok veldig greit! Merker at det begynner å melde seg et behov for å kunne få litt hjelp og avlastning når det blir to små nå :)
Hehe ja det Gjør helt klart det !

Back
Topp