Falt ut av sengen :nailbiting:

Mia_mini

Elsker forumet
I natt falt min lille (17 mnd) ut av sengen vår. :sorry:
Hun var småpjusk, så mannen min tok gjestesengen og hun delte med meg.
Dette har hun gjort siden, vel, alltid.
Jeg har sengen inntil veggen, puter langt veggen på siden og over hodet, så dekker jeg siste siden.
Men i natt klarte hun på en merkelig måte å snike seg forsiktig nedover i fotenden av sengen, og da falt hun ut.
:(
Jeg våknet av en bang og hun hylte.
Stakars stakars lille gull. Fikk en kul i panna og ble blå.
Måtte trøste godt og lenge med både mamma og pappa i sengen før hun sovnet igjen.
(og jeg googlet med gal på tegn til hjernerystelse, hun passet ikke til noen beskrivelser av det)

Noen andre som har opplevd dette?

En kompis opplevde dette på sin første felles dagslur i pappa permen :wideyed:
 
Eldstemann har falt ned mange ganger. Fått litt kuler og blåmerker. Han blir 6 år og må ha sengehest.
 
I natt falt min lille (17 mnd) ut av sengen vår. :sorry:
Hun var småpjusk, så mannen min tok gjestesengen og hun delte med meg.
Dette har hun gjort siden, vel, alltid.
Jeg har sengen inntil veggen, puter langt veggen på siden og over hodet, så dekker jeg siste siden.
Men i natt klarte hun på en merkelig måte å snike seg forsiktig nedover i fotenden av sengen, og da falt hun ut.
:(
Jeg våknet av en bang og hun hylte.
Stakars stakars lille gull. Fikk en kul i panna og ble blå.
Måtte trøste godt og lenge med både mamma og pappa i sengen før hun sovnet igjen.
(og jeg googlet med gal på tegn til hjernerystelse, hun passet ikke til noen beskrivelser av det)

Noen andre som har opplevd dette?

En kompis opplevde dette på sin første felles dagslur i pappa permen :wideyed:

Min ramlet ned fra en krakk på badet og slo panna inn i dusjkabinettet :( jeg var ikke der, men kom hjem til skikkelig donaldkul som varte i 2 mnd.
Men det gikk ellers helt fint med han :)
 
Går helt fint. Pust! Dette skjer, og det er ingen krise.
 
Min trilla ut av vår seng da hun var 9-10 mnd. Hun hylte litt og jeg følte meg ganske dust, men gikk jo helt fint heldigvis :oops:
 
Min eldste har falt ut av sengen utallige ganger, med og uten sengehest. Ingen skader her. Minsten har falt kanskje 2-3 ganger han også :)
 
Tror begge mine har gjort det så vi få se på tredje :D
 
Min gjør det titt og stadig når han sover mellom oss:facepalm: klatrer over oss i søvne og plask på gulvet:bored: men vi har en makk av en sønn når han sover. vet ikke hvor mange ganger han har falt ut fra han var 1 år til nå når han er 3:eek: godt han sjeldent sover mellom oss:wacky: aldri gått galt heldigvis
 
Huff, man føler seg som verdens verste når det skjer! Men lover, det går nok bra! Skjedd noen ganger her og, men ingen varige men!
 
Takk for svar alle sammen.
Hjelper å høre at man ikke er alene om det, og at det har gått bra med alle andre :)
 
Back
Topp