falsk strek, ebay test?

Disse har jeg hatt, og har ikke fått falsk positiv på disse, kun når jeg har vært graivd (de har gitt meg pos. resultat 4 ganger <3 )

Spennende! Jeg krysser for deg, dette ser jo lovende ut!

Jeg har brukt de endel, et par ganger har jeg fått grå skyggestrek. Ikke rosa som din. Nå når jeg ble gravid ble de positive :)

Disse har jeg hatt, og har ikke fått falsk positiv på disse, kun når jeg har vært graivd (de har gitt meg pos. resultat 4 ganger <3 )

Spennende! Jeg krysser for deg, dette ser jo lovende ut!

oioioi, kjenner det kiler litt i magen av å lese her... virker jo ikke som så mange her har fått falske positive... kanskje det kan stemme da?!?!? Wæææ

Jeg har hatt rosa streker på disse et par ganger, men vet ikke om jeg har hatt kjemisk graviditet eller om de har vært falsk positiv, så stoler nok ikke helt på disse.

Har testa igjen i morges, med masse redigering kan jeg se bittelitt antydning til et markert område på ebay og billigtester.no. Men virkelig... ingenting man kan se på som positivt... Altså ikke strek som i går
Tenker heller at hcg har minket igjen, og at det kan ha vært en kjemisk ev entuelt...

Heisann :)
Hva heter disse testene dine? Det skulle ikke være One Step urine pregnancy test strip?
Jeg har desverre hatt VELDIG dårlig erfaring med disse :( Vi hadde vår tredje AIH denne måneden, og jeg testet hver dag fra dag 7 (for å først være sikker på at 5000 HCG trigger var ute).
Hællehet å mange positive tester jeg fikk.... Ble superspent! Alle strekene var svake, og de varierte i styrke fra dag til dag...De ble ikke jevnt sterkere, heller litt opp og ned. Så jeg og tenkte først kjemisk.
Så i dag var det tid for blodprøve hos doktoren. Siste One Step viste positiv i dag tidlig, og jeg hadde et stooort håp om at det endelig hadde skjedd noe. Samtidig som jeg var skeptisk. Nærvøs var jeg i alle fall!!!
Men blodprøven viste en beta på 0.2.................................
Jeg legger ved bilde av hvordan pakken ser ut! Disse testene unner jeg ingen :O
download.jpg

Hva heter disse testene dine? Det skulle ikke være One Step urine pregnancy test strip?
Jeg har desverre hatt VELDIG dårlig erfaring med disse :( Vi hadde vår tredje AIH denne måneden, og jeg testet hver dag fra dag 7 (for å først være sikker på at 5000 HCG trigger var ute).
Hællehet å mange positive tester jeg fikk.... Ble superspent! Alle strekene var svake, og de varierte i styrke fra dag til dag...De ble ikke jevnt sterkere, heller litt opp og ned. Så jeg og tenkte først kjemisk.
Så i dag var det tid for blodprøve hos doktoren. Siste One Step viste positiv i dag tidlig, og jeg hadde et stooort håp om at det endelig hadde skjedd noe. Samtidig som jeg var skeptisk. Nærvøs var jeg i alle fall!!!
Men blodprøven viste en beta på 0.2.................................
Jeg legger ved bilde av hvordan pakken ser ut! Disse testene unner jeg ingen :O
Vis vedlegget 61638
Fått falsk positiv på disse jeg også :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hatt rosa streker på disse et par ganger, men vet ikke om jeg har hatt kjemisk graviditet eller om de har vært falsk positiv, så stoler nok ikke helt på disse.
Er nok det som har skjedd med meg også er jeg redd :(

Skal du teste idag? :)
Jeg har testa, og dessverre heeelt blankt... Kjedelig asså

Vis vedlegget 61638
Huff, jo, selvfølgelig er det jo disse testene! Så jeg får nå bare innse at det nok var tulletester!! Resten får gå i søppla

Fått falsk positiv på disse jeg også :(
Takk for at du informerer. Ja, må nok innse at dette også har vært en falsk positiv...

Har ikm på onsdag, men allerede i dag har jeg hatt en bitteliten spotting... Det skjer sånn ca 25% av mine sykluser dagene før mens... Så da er nok tanta på vei

stoler ikke på disse strimmel testene på ebay om det er disse du har kjåpt. de ble positive og negative omhverandre :o endte opp med å hive 20 stk tilslutt

stoler ikke på disse strimmel testene på ebay om det er disse du har kjåpt. de ble positive og negative omhverandre :eek: endte opp med å hive 20 stk tilslutt
Det er disse ebay stripsene ja! Irriterende, men men, man lærer noe nytt hele tiden... Får bruke billigtester.no fremover

Jeg har ca 80 stykker igjen av disse jeg :/

Bruker du for testing veldig tidlig? Med et stooort forbehold om at de kan være feil? Eller er de på vei i søppla?

Jeg vant en budrunde på ebay hvor det var 100 tester til 80 kroner, så derfor jeg har så mange. Har testet veldig tidlig til nå, men akkurat nå klarer jeg ikke helt bestemme meg hva jeg skal gjøre med de. Om jeg skal bruke opp de og bare anta at det er 99% sjanse for at de positive testene er falske, eller om jeg skal kaste de. Men de har jo i de fleste tilfeller vist negativt.

Jeg vant en budrunde på ebay hvor det var 100 tester til 80 kroner, så derfor jeg har så mange. Har testet veldig tidlig til nå, men akkurat nå klarer jeg ikke helt bestemme meg hva jeg skal gjøre med de. Om jeg skal bruke opp de og bare anta at det er 99% sjanse for at de positive testene er falske, eller om jeg skal kaste de. Men de har jo i de fleste tilfeller vist negativt.
Skjønner deg godt! Jeg tenkte først kaste de, men sitter nå å tenker at jeg tror jeg beholder de... men holder føttene godt plantet på jorden dersom jeg får opp strek! Jeg kjøpte også inn en god bunke nemlig!
Når jeg redigerer på dagens test, så kan jeg se en liten mikroskopisk strek der.... men svakere enn i går.

Ved redigering (MYE redigering), klarte jeg også få opp en strek på billigtester.no sin test... men den er skrå... så stoler ikke på det enda. Men men.... bare 8dpo! Får nok vente noen dager til, men har virkelig ikke troa på dette altså

Jeg har ikke noen negative opplevelser, eller falsk positiv på noen..har mange både el tester og g tester.og i perioder tatt flere samtidig for å dobbeltsjekke.jeg bestiller fra england, og passer på at de slår ut på 10, ikke 20

Krysser fingrene for at den rosa streken er riktig:)

Sent from my iPad using BV Forum

Krysser fingrene for at den rosa streken er riktig:)
Tusen hjertlig, så mange søte damer det er her inne :) Jeg krysser fingre og tær, hadde vært så koselig med en liten spire. Men klarer nok ikke helt tro på det denne perioden.

Kjører en ny test i morgen tidlig! Har noen symptomer, men sikkert bare psykisk, siden jeg selvfølgelig har lest altfor mye om dette. Man kjenner jo etter i alle kriker og kroker i kroppen, som man tidligere ikke har lagt merke til.

Back
Topp