falsk strek, ebay test?

Da har jeg tatt ny test i dag.... stripsen fra ebay viser veeeeldig svakt i dag, svakere enn den har vist tidligere. Derimot har jeg såvidt fått utslag på test fra billigtester.no. Legger ved bilde.

Klarer ikke se om det er farge på testen, eller om det er skygge.
Kontrasten er redigert på dette bildet, for få frem så mye som mulig på bilde

Vedlegg

• 17.05-14.jpg
    17.05-14.jpg
    61,4 KB · Visninger: 210
ImageUploadedByBV Forum1400462547.486047.jpg

Tok denne forgje uke, veldig svak men en liten strek:-)
ImageUploadedByBV Forum1400462605.707349.jpg

Så litt senere denne:-)

Så gikk jeg til legen og fikk denne
ImageUploadedByBV Forum1400462664.027860.jpg

Så på meg har de alle stemt ganske fint. ( har testet kanskje hver dag med ca. 20 stk tilsammen, første blenda hvite) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er disse ebay stripsene ja! Irriterende, men men, man lærer noe nytt hele tiden... Får bruke billigtester.no fremover

Det selges veldig mange ulike typer strips på eBay, av ulik kvalitet. De som selgers på billigtester selges også på eBay. Bare ikke så ofte til ti øre stykket ;-)

fra app

Vis vedlegget 62044
Tok denne forgje uke, veldig svak men en liten strek:)Vis vedlegget 62045
Så litt senere denne:)
Så gikk jeg til legen og fikk denne Vis vedlegget 62046
Så på meg har de alle stemt ganske fint. ( har testet kanskje hver dag med ca. 20 stk tilsammen, første blenda hvite) :)
se her ja! Du har jo noen superfine tester. Gratulerer så mye!

Det selges veldig mange ulike typer strips på eBay, av ulik kvalitet. De som selgers på billigtester selges også på eBay. Bare ikke så ofte til ti øre stykket ;-)
Det har du helt rett i. Jeg har bare valgt å kalle de helt billigste for ebay strips og de dyrere for billigtester.no :) Men de ebaytestene jeg HAR brukt, er de som det er bilde av pakningen på i tidligere innlegg her.

Som en liten update, dette går ikke veien for min del. Ikm på onsdag, så 2 dager igjen... og i dag var testene helt blendahvite igjen. Jeg har virkelig ikke trua på at det er noe her lenger :(

Når jeg googler eller søker opp diverse tingher inne, så lurer jeg ofte på hvordan det "endte". Velger derfor å oppdatere i dag

I dag kom TR, så da var det nok ikke noe på disse testene. Fikk siste positive i går. S misstenker en kjemisk, ettersom jeg testet positivt både på ebaytester og wondfo testene fra billigtester.no

Back
Topp