Falsk positiv graviditetstest og positiv eggløsningstest

Den heter glow. Er engelsk og jeg bruker den ikke til noe annet enn å analysere Eltester den er dritkresen på teststrek, så veldig kjekt når den for engangs skyld sier positiv

Fant den ikke, har Apple da, så har kanskje med det å gjøre :)

Vedlegg

• Screenshot_20190823_204011_com.android.vending.jpg
    Screenshot_20190823_204011_com.android.vending.jpg
    19,1 KB · Visninger: 132
Legen min sa at det er svært sjelden at gtester er falsk positiv.

Legen min sa at det er svært sjelden at gtester er falsk positiv.
Jeg har opplevd mange streker uten å være gravid, men de fleste gtester er veldig følsomme og kan få svake streker når eltestene er sterke.

Idag er eltestene negative, så jeg regner med at jeg er en av de som får svake falske gtester under El. Men har lagt inn aksjer nesten daglig utenom igår. Får legge inn aksjer i kveld også når mannen kommer hjem fra kveldsvakt. Så kanskje jeg er heldig og får en positiv test om 2 ukers tid Har verdens vondeste bryster og er veldig kvalm for andre dag på rad nå. Sex er jo det som frister minst i sånn form, men hva gjør man ikke for en liten spire

Idag er eltestene negative, så jeg regner med at jeg er en av de som får svake falske gtester under El. Men har lagt inn aksjer nesten daglig utenom igår. Får legge inn aksjer i kveld også når mannen kommer hjem fra kveldsvakt. Så kanskje jeg er heldig og får en positiv test om 2 ukers tid Har verdens vondeste bryster og er veldig kvalm for andre dag på rad nå. Sex er jo det som frister minst i sånn form, men hva gjør man ikke for en liten spire
Lykke til! :)

Livmortappen er hard og lukket og har masse hvitt slim, så har ihvertfall ikke eggløsning lenger.. Får bare vente på tante rød tenker jeg

IMG_20190825_150954.jpg
Negative Image_0048b5fb-c3f6-4cf2-bac1-db20cf43d4fb.jpg
Screenshot_20190825_151504_com.android.gallery3d.jpg
Så klarer man jo ikke gi opp håpet og tok den siste testen i hus i dag tidlig. Kunne såvidt skimte antydning til strek etter 3 min. Var vanskelig å ta bilde og ga opp. Ser den såvidt selv. Skulle rydde opp etter meg og kaste den nå før mannen kom hjem og har såklart fått rosafarge nå lenge etterpå skal ikke teste mer nå. Enten kommer tanta eller så kommer den ikke. Måtte bare vise dere siden jeg ikke kan vise til noen andre. De to med ring rundt er 3 min etter at jeg tok testen. Den siste er flere timer etterpå og ugyldig ja jeg vet

Vis vedlegget 306493 Vis vedlegget 306494 Vis vedlegget 306495 Så klarer man jo ikke gi opp håpet og tok den siste testen i hus i dag tidlig. Kunne såvidt skimte antydning til strek etter 3 min. Var vanskelig å ta bilde og ga opp. Ser den såvidt selv. Skulle rydde opp etter meg og kaste den nå før mannen kom hjem og har såklart fått rosafarge nå lenge etterpå skal ikke teste mer nå. Enten kommer tanta eller så kommer den ikke. Måtte bare vise dere siden jeg ikke kan vise til noen andre. De to med ring rundt er 3 min etter at jeg tok testen. Den siste er flere timer etterpå og ugyldig ja jeg vet

Hvilken type test er dette?

Synes den så veldig sterk ut jeg da, til å være skyggestrek...

PSX_20190825_194426.jpg
Hvilken type test er dette?

Synes den så veldig sterk ut jeg da, til å være skyggestrek...

Rfsu stav. Kunne se streken med engang, bare veeeldig svak. Så streken har vært der hele tiden, men styrken har jo økt KRAFTIG etter fristen. Men det betyr egentlig ingenting siden det var etter fristen. Dette bildet er etter 15 min. Altså 15 min før fristen

Last edited:
Back
Topp