Mamma Mø.
Forelsket i forumet
I natt ble det legevakta på oss. Lillegutt på 7 mnd har vært snørrete i et par dager og har hostet et par ganger i løpet av hele dagen i går. I 5 tiden i morges så våknet jeg med at han heiv etter pusten når han skreik, han ville hoste men han fikk det ikke til. Etter en stund dro vi på legevakta. Det virker som han ble bedre når vi kom ut. På vei dit så gulpet han opp all frokost. Legen fant ingenting, men skrev ut et par skjema med symptomer og behandling av falsk krupp. Nå vet vi ikke om det var det, men har ikke noe annen forklaring, jeg.
Vi kom hjem fra legevakta i 7 tiden i morges, sov et par timer. Fikk litt grøt nå i sta, holder på maten. Nå er han i storform igjen. Har ikke antydning til hoste eller slimete i brystet. I dag er det varmt ute og jeg lurer på:
- Kan jeg ta han med ut i dag?
Vi kom hjem fra legevakta i 7 tiden i morges, sov et par timer. Fikk litt grøt nå i sta, holder på maten. Nå er han i storform igjen. Har ikke antydning til hoste eller slimete i brystet. I dag er det varmt ute og jeg lurer på:
- Kan jeg ta han med ut i dag?