Falsk alarm?

Lulilu

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Januarskatter 2015
Noen her som har vært innom føden pga falsk alarm?
Begynte plutselig med sterke tak i ryggen når jeg lå i senga (etter å ha vært oppe noen timer),og det var definitivt ikke kynnere, for det har jeg hatt mye av. De varte i Ca 2 min med 3-5 min mellomrom. Så jeg ringte føden og vi var inne på sjekk, men etter 40 min kjøring så ble de borte og gikk over til sterke kynnere. Jordmoren mente det var en indikasjon på at fødsel ikke er langt unna o_O *grøss*

*liker*liker* :D :P

Nei, har ikke det. Men skal ikke se bort i fra at jeg får oppleve det denne gangen :P

Men ja, kan være starten på fødsel ganske nærme :) Når er terminen? :) Kan også være at du kan gå slik helt frem til termin også. Såkalte maserier. :confused:

Huff! Svigermor sa hun gikk med falske rier 2 uker før terminen til samboeren(altså pappaen), men fødte 2 uker etter termin o_O Håper ikke jeg gjør det... Men skulle gjerne hatt en 2015 baby. Har termin 12.januar.

Huff! Svigermor sa hun gikk med falske rier 2 uker før terminen til samboeren(altså pappaen), men fødte 2 uker etter termin o_O Håper ikke jeg gjør det... Men skulle gjerne hatt en 2015 baby. Har termin 12.januar.

Har hørt om de som går med slike rier ja... Er ikke noe godt... :confused::(

Får håpe det ikke gjelder deg ;)

Er jo ikke SÅ lenge til termin for deg da :)

Har hørt om de som går med slike rier ja... Er ikke noe godt... :confused::(

Får håpe det ikke gjelder deg ;)

Er jo ikke SÅ lenge til termin for deg da :)
I underkant av 4 uker. Men vi har ikke tid til å få babyen nå før jul, passer best på nyåret :P

Hadde premature rier med nr 2 og var inn og ut av sykehuset og gikk på medisiner de siste 10ukene av sv.skapet. hadde 3 cm åpning i uke 34, men alt roet seg etter hvert og jenta kom i uke 38 :)

Jeg har hatt det sånn hver natt i i overkant av en uke/halvanne. Var inne på føden jeg også, men ingen åpning. Mamma hadde det sånn i en måned før hun fikk meg, og jeg har termin 4.jan. Så det ser temmelig likt ut så langt:)

Back
Topp