Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffda, så kjipt at du falt. Har ikke noe erfaring på dette, men de skal tåle mye? Men det burde være god grunn til å få komme til legen å få sjekket at det går bra med lille? Få en ekstra TULVær forsiktig på glatte veier i tiden fremover folkens. Jeg falt på isen i går, og er nå veldig nervøs for om det har gått bra med den lille i magenSpottet for første gang i dag (uke 14).. Noen som har erfaringer med fall i graviditeten? Har det gått bra?
![]()

Snakket med føden i går, og de kunne ikke gjøre noe fra eller til siden det er såpass tidlig i svangerskapetHuffda, så kjipt at du falt. Har ikke noe erfaring på dette, men de skal tåle mye? Men det burde være god grunn til å få komme til legen å få sjekket at det går bra med lille? Få en ekstra TUL![]()
Takk! Har snakket med både jordmor og sykehuset og det er visst ingenting de får gjort fra eller til så tidlig i svangerskapet. Krysser fingrene for at det går braGravide og fall skal/bør sjekkes da Morkake kan løsne delvis av støtet. Har du hatt fall på mage bør det taes mer alvorlig. Men uansett, og spesielt siden du har begynt å spotte ville jeg tatt en telefon til jormor/legevakt/føden.
Ikke sikkert det er noe som helst, men bedre føre var!Lykke til, og god bedring med ømhet etter fallet!

Snakket med føden i går, og de kunne ikke gjøre noe fra eller til siden det er såpass tidlig i svangerskapet![]()
De burke undersøke morkake slik jeg forstod den linken? 

Takk! Har snakket med både jordmor og sykehuset og det er visst ingenting de får gjort fra eller til så tidlig i svangerskapet. Krysser fingrene for at det går bra![]()

Siden du har begynt å spotte ville jeg tatt en ultralyd, utrolig dårlig om de ikke lar deg få det!! Er ikke bra å gå rundt å bekymre seg!

TakkFalt på rumpa på isen i uke 10 sist, hadde litt blod på papiret samme kveld, og var sikker på at det skulle gå galt, men har en aktiv 5 åring i dag. Håper det går bra med din lille også, ville tatt en privat UL om du er bekymret![]()
Fikk ultralyd på sykehuset til slutt, og alt så heldigvis bra ut! Spotting er skumle greier HjelpesTryna og brakk foten for en mnd siden. Fallt ikke på magen men rullet avgårde. Ingen skade på den lille i magen. Håper det går bra med deg![]()
Godt det gikk bra med dere begge! Det ser heldigvis ut til å ha gått bra her også! Fikk ultralyd på sykehuset i dag Takk for alle tips og gode tankerJeg fikk heldigvis ultralyd på sykehuset, og ble beroliget med å se en aktiv liten jente (?) på skjermen som så ut til å leve i beste velgående
![]()