Fall på isen

Caro1

Blir kjent med forumet
MayDay2021
Vær forsiktig på glatte veier i tiden fremover folkens. Jeg falt på isen i går, og er nå veldig nervøs for om det har gått bra med den lille i magen :( Spottet for første gang i dag (uke 14).. Noen som har erfaringer med fall i graviditeten? Har det gått bra? :dontknow

Vær forsiktig på glatte veier i tiden fremover folkens. Jeg falt på isen i går, og er nå veldig nervøs for om det har gått bra med den lille i magen :( Spottet for første gang i dag (uke 14).. Noen som har erfaringer med fall i graviditeten? Har det gått bra? :dontknow
Huffda, så kjipt at du falt. Har ikke noe erfaring på dette, men de skal tåle mye? Men det burde være god grunn til å få komme til legen å få sjekket at det går bra med lille? Få en ekstra TUL :)

Gravide og fall skal/bør sjekkes da Morkake kan løsne delvis av støtet. Har du hatt fall på mage bør det taes mer alvorlig. Men uansett, og spesielt siden du har begynt å spotte ville jeg tatt en telefon til jormor/legevakt/føden. :happy:
Ikke sikkert det er noe som helst, men bedre føre var! :D Lykke til, og god bedring med ømhet etter fallet!

Huffda, så kjipt at du falt. Har ikke noe erfaring på dette, men de skal tåle mye? Men det burde være god grunn til å få komme til legen å få sjekket at det går bra med lille? Få en ekstra TUL :)
Snakket med føden i går, og de kunne ikke gjøre noe fra eller til siden det er såpass tidlig i svangerskapet :(

Gravide og fall skal/bør sjekkes da Morkake kan løsne delvis av støtet. Har du hatt fall på mage bør det taes mer alvorlig. Men uansett, og spesielt siden du har begynt å spotte ville jeg tatt en telefon til jormor/legevakt/føden. :happy:
Ikke sikkert det er noe som helst, men bedre føre var! :D Lykke til, og god bedring med ømhet etter fallet!
Takk! Har snakket med både jordmor og sykehuset og det er visst ingenting de får gjort fra eller til så tidlig i svangerskapet. Krysser fingrene for at det går bra :sorry:

Snakket med føden i går, og de kunne ikke gjøre noe fra eller til siden det er såpass tidlig i svangerskapet :(

Da ville jeg tatt en telefon til legen eller jordmor som følger deg opp og si at du er bekymret grunnet spottingen. Mulig de krever en ul/undersøkelse på dine vegne. :Heartred De burke undersøke morkake slik jeg forstod den linken? :dontknow

Uansett håper jeg at alt er i skjønneste orden, og at det kun var en liten rift utvendig :love7

Takk! Har snakket med både jordmor og sykehuset og det er visst ingenting de får gjort fra eller til så tidlig i svangerskapet. Krysser fingrene for at det går bra :sorry:

Usj da. Ingen ting de kunne gjøre for å lette litt av bekymringen din heller? Ikke søke etter hjertelyden eller noe? :Heartred

Sender deg masse gode tanker :love7:love2

Hei, jeg falt på isen i forrige svangerskap. Ca like langt som du. Det gikk veldig fint. Fikk beskjed om at det stort sett går veldig fint med babyen, den er jo godt beskyttet inni magen. Og i hvertfall når du er 14 uker :-) ville prøvd og slappe av.

Falt i en speilglass trapp uke 13+0. Slo rumpa ganske kraftig og holdt på å besvime av smertene. Hadde heldigvis TUL samme dagen og det gikk fint med lille i magen :happy: Siden du har begynt å spotte ville jeg tatt en ultralyd, utrolig dårlig om de ikke lar deg få det!! Er ikke bra å gå rundt å bekymre seg!

Tryna og brakk foten for en mnd siden. Fallt ikke på magen men rullet avgårde. Ingen skade på den lille i magen. Håper det går bra med deg :Heartpink

Falt på rumpa på isen i uke 10 sist, hadde litt blod på papiret samme kveld, og var sikker på at det skulle gå galt, men har en aktiv 5 åring i dag. Håper det går bra med din lille også, ville tatt en privat UL om du er bekymret :)

Eg ramla i veke 39 i forrige svangerskap, gjekk fint men blei tatt inn til ul...
Ville krevd ein tidlig ul sidan du blør å er bekymra..:happy119
Spotting er forøvrig heilt normalt det og, gjort det i begge svangerskap..men forstår godt att du blir bekymra pga det..:happy119
Lykke til å god bedring:Heartred

Takk for alle tips og gode tanker :love7 Jeg fikk heldigvis ultralyd på sykehuset, og ble beroliget med å se en aktiv liten jente (?) på skjermen som så ut til å leve i beste velgående :joyful:

Falt på rumpa på isen i uke 10 sist, hadde litt blod på papiret samme kveld, og var sikker på at det skulle gå galt, men har en aktiv 5 åring i dag. Håper det går bra med din lille også, ville tatt en privat UL om du er bekymret :)
Takk :love7 Fikk ultralyd på sykehuset til slutt, og alt så heldigvis bra ut! Spotting er skumle greier :eek: Godt det gikk bra for deg også!

Tryna og brakk foten for en mnd siden. Fallt ikke på magen men rullet avgårde. Ingen skade på den lille i magen. Håper det går bra med deg :Heartpink
Hjelpes :wideyed: Godt det gikk bra med dere begge! Det ser heldigvis ut til å ha gått bra her også! Fikk ultralyd på sykehuset i dag :)

Takk for alle tips og gode tanker :love7 Jeg fikk heldigvis ultralyd på sykehuset, og ble beroliget med å se en aktiv liten jente (?) på skjermen som så ut til å leve i beste velgående :joyful:

Så godt å høre at de tilslutt tok bekymringen din på alvor!

Og så bra at alt stod bra til :smiley-bounce016

Back
Topp