Fader... Den Magnesiumen

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Har vært skikkelig dårlig siste tiden så glemmer jo til stadighet å ta Magnesium.. Merker det ikke før det er for sent og hele kroppen er urolig og ekkel!! Åååh!!!

Ikke bare bare å huske antibiotika 3 ganger om dagen, Magnesium OG multivitaminer.....

Hvis det er kramper du sliter med så kjøp magnesium spray på helsekosten :) har den på nattbordet så sprayer bare og gnir det inn i leggene før natta , og har jeg vært så uheldig og glemme det å får kramper så er det bare å spraye på så forsvinner de :)

Hvis det er kramper du sliter med så kjøp magnesium spray på helsekosten :) har den på nattbordet så sprayer bare og gnir det inn i leggene før natta , og har jeg vært så uheldig og glemme det å får kramper så er det bare å spraye på så forsvinner de :)

Det var lurt, takk for tips! Mener at magnesium faktisk tas bedre opp gjennom huden enn i fordøyelsen, så det fungerer jo sikkert bedre også :)

Ikke kramper nei.. Bli urolig i hele kroppen! Føler for å sitte å riste.. Ber sambo om å dra i hendene og føttene mine.. rett og slett bare ubehagelig - i hele kroppen

Ah, spray!! Det skal jeg definitivt prøve. Urolige bein (og kropp når det står på som verst) er utrolig ubehagelig. Har det hver eneste kveld nå. Hos meg topper det seg når jeg er trøtt, og det har jeg vært hele døgnet denne uken :hungover:
Prøver å se på Narcos med mannen, men stakkaren blir liggende alene hver gang og må oppdatere meg hver morgen :rolleyes:
Massasje og strekking hjelper jo litt, men det er måte på hvor mye han orker :bored:

Ikke at det har noe med magnesium å gjøre, men kom på at jeg har glemt tran i går og i dag. Da får jeg ta nå i alle fall :)

Jeg må ta jern hver dag nå.. Er skikkelig dårlig i magen av det :rolleyes: sorry detaljer :( hater det noe så sinnsykt, men legen sa jeg MÅ ha godt jernlager til fødselen så da må jeg vel det da....

Back
Topp