Facebookgruppe?

xoxojallagirl

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei! Noen som vil lage Termin august 2020 (Norge) -termingruppe på facebook? :D Ser juli har fått en, så vi er jo nestemann ut!

Hei! Noen som vil lage Termin august 2020 (Norge) -termingruppe på facebook? :D Ser juli har fått en, så vi er jo nestemann ut!

Blir gjerne med i en sånn gruppe etterhvert, men ikke før familie og venner har fått vite om graviditeten. :joyful:

Synes det er mye mer oversiktlig med forum jeg! Også blir det litt i tidligste laget.

Jeg foretrekker forum jeg, synes diskusjonene er mer oversiktlige her.

Jeg hiver meg på etter vi har fortalt venner og familie, plutselig møter man kjentfolk der inne :)

Sniker

minner om at det ift forumreglene ikke er lov å reklamere for eller invitere folk til facebook-grupper

Husk at dere kan lage skjult gruppe her inne også når dere oppnår 5000 innlegg! :D
Da slipper dere å være offentlige på Facebook. ;)
Og det er vel litt koseligere med et eget forum å kun prate om graviditeten og være helt åpen? :D

Med tanke på personvern så er ikke en Facebook-gruppe å anbefale.

Det finnes

Ikke alle føler behovet for å gjemme seg anonymt bak et nettforum hele veien :) greit for de som foretrekker det, men nå spurte jeg faktisk ikke om hva de folkene mener om det. Jeg siktet til dem som har lyst på en gruppe :) da trengs egentlig ikke kommentarer om hvordan de som liker å være anonyme syns det er en dårlig ide :)

(Sinte gravidhormoner? Hehe)

Last edited:
Back
Topp