Facebook

Tror ikke vi skriver noe på Facebook kanskje når den lille er født :-) men tenker og ikke dele for mye

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Har så mange på facebook jeg ikke har kontakt med - så tenker at de som skal vite det vet jo det allerede:)

♡Overgangen feb/mars♡

Med første la vi ut bilde av meg med den store magen 3 mnd før termin og deretter 3 uker før termin.. Ikke noen annonsering før det.. De som trenger å vite at jeg er gravid, har fått en koselig sms :-) Ingen bilder av snuppa på Facebook før på ettårsdagen hennes og da med masse klær, lue og solbriller i vårsola. Er ikke så begeistret for at det kommer bilder av barna mine på nettet (er så mye person folk på nettet..) Har også bedt feks våre søsken om å ikke publisere bilder av henne på nettet. Slik blir det også med nestemann :-) Mulig vi er særdeles overbeskyttende, men "better safe than sorry"...

ImageUploadedByBV Forum1409780294.088008.jpg dette la eg ut:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Vi la ut bilde av storesøster med babyborn i fanget og skrev: Verdens beste storesøster ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Skal legge det ut etter oul :)

♡ Februar 2015 ♡

Har ingen plan om å skrive det på fb. Men har fått høre gjennom andre at enkelte tror jeg er gravid, da jeg har meldt meg inn i div. barne utstyr grupper :p Mange nysgjerrige rundt omkring :p

Tror ikke vi kommer til å dele det på Facebook denne gangen :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har publisert det på Facebook :) helt naturlig for meg det, alle ser det uansett :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp