Facebook

mor2010

Elsker forumet
Har dåkke lagt d ut på Facen at dåkke e gravide? Å gjorde dåkke någe ut av d? Her ska hu ha på denna tskjortå å holda ul bilde :)
ImageUploadedByBV Forum1409732405.029483.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal ikke publisere det på tryneboka

Vi legger ut noe etter oul på fredag :-) men egentlig mest fordi begge har mye familie og venner spredt rundt i hele norge

Vi legger ut på facebook etter fødselen. Jeg vil ikke publisere det før siden jeg søker jobber.

Blir ikke noe publisering på fjesboka ol her, nei.

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Tenker å gjøre det samme som deg mor2010, etter oul.
Kle på storebror en genser med lignende tekst.
Gleder meg til å se reaksjonene! :)
Det er da en utelukkkende god nyhet og for min del ingen grunn til å la vær å dele :)

Nei, har ikke annonsert det på face. Har ikke noen planer om det heller egentlig, men legger kanskje ut ultralydbilde etter oul om alt er bra :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har bare annonsert det på insta med et bilde av babymagen:) Vi får se om vi annonserer noe på fjesboka... Kanskje vi sjekker inn på Ahus når vi begynner med vekstkontroller på slutten av svangerskapet:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡

Ikke skrevet noe på face ingen vet noe enda. Tenkte å holde den lillembortenffa face

Har annonsert da på fb. :) Me var enige om da. Eg syns da va utruligt vanskli å holda sa skjult igjennom juni & juli. Vandligvis mykje festlighetar, revyar, konsertar, festival, og andre tradisjonar som eg putslig ikkje ville vermed på ;) Va nok eindel som hadde mistanke uansett... :P

Kommer ikke til å annonsere noe på facebook. De som trenger å vite at vi skal ha barn, får vite det uansett :)

Jeg gjorde det i uke 12 jeg :) la ut bilde av graviditetstesten sammen med en par babytøfler :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Det gjorde jeg også med første. :) Hadde nok lagt ut noe etter oul denne gangen dersom jeg hadde hatt jobb. Det er koselig å fortelle nyheten, men litt bismak siden potensielle arbeidsgivere kan få det med seg og droppe meg for intervju..

Tror ikke vi skriver noe på Facebook kanskje når den lille er født :-) men tenker og ikke dele for mye

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp