Facebook??

Vepsen

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Hvor mange har lagt ut på Facebook at dere venter julibaby??
Tenkte vi skulle vente til etter oul, men nå er det så "offentlig" allikevel... :confused:

Jeg la ut bilde på facebook på nyttårsaften av magen med ønske om godt nytt år, og en liten tekst der vi fikk det travelt i juli ;)

Jeg har ikke tenkt å offentliggjøre det der på veldig lenge, hvis det i det hele tatt kommer ut der før ungen er født. Jeg skriver nesten aldri noe der uansett.

Ikke offentliggjort noe enda, de nærmeste av familie og venner vet det. Men alle venner fra hjembyen vet nok ikke noe enda. Tenkte å kanskje publisere etter oul og når det blir litt nærmere vår i luften og eg kan skrive noe sånn her; "Gleder meg til sommer, sol, permisjon og baby <3"

men får vente å se ;)

eg tenkte å kansje dra en aprilsnar eg :P hehehe.. og ikkje si noe mer om det før etter babyen e kommet :)

hehehe :P neei... men så bor eg i rogaland der vet alle det.. mens 90% av vennelisten min bor i Hordaland så de kommer eg jo ikkje til å treffe uansett :) hehe

Facebook har latt vente på seg ja, er ikke mye aktiv der nei!

Har ikke sagt noe på fb enda. Har litt lyst etter oul, men ikke helt bestemt enda. Forrige gang ventet vi med fb til etter at hun var født.

Kommer nok ikke noe fra meg på FB før babyen er kommet ;) de som trenger å vite det, vet det eller får snart vite det :)

Her kom det ut på fc lenge før jul...var ikke med i planen da vi skulle vente til iallefall 12 uker var gått,men ryktene sprer seg fort på en liten plass,og plutselig fikk jeg veldig mange spm da jeg var ute å handlet,så for å slippe alt dette,så la jeg det liksågreit ut offentlig,så slapp folk å prate..

Sent from my HTC Desire HD A9191

her er det offisielt, men ikke facebook offisielt :p nå er det så nærme OUL at jeg vil bare vente :)REDIGERT AV FORUMANSVARLIG for har opplevd før at hvis jeg har skrevet noe i en lukket gruppe så har det kommet opp hos andre i den newsfeeden som ruller i høyre side, så andre som ikke skulle sett det ser det.. mulig det ikke er tilfelle lenger, men liker meg bedre her foreløpig :)

Har ikkje offentlig gjort det på FB ennda,og trur ikkje ge kommer til å gjer det heller,før h*n er født.

Kommer ikke til å offentliggjøre på facebook før fødselen er vel overstått. :)

Har ikke offentlig gjort noe på FB enda, men har skrevet på den nye bloggen (som veldig få vet om) :p

Har ikke offentlig gjort det på facebook, men det er ikke en hemmelighet om noen spør meg ;) Tror ikke jeg skal skrive noe spess på face, pleier ikke å skirve så mye der fra før av så føler ikke for å begynne nå heller :)

Kommer til å legge det ut på fb etter OUL. Gjorde det sist å. Må vel finne på noe morsomt å skrive eller et morsomt bilde. Så noen som hadde lagt ut bilde av steikovnen med en bolle i, den likte jeg:)

Jeg la ut dette bilde på FB da det var så mye rykter som gikk :p
Det var gøy å se reaksjonene!:)

ImageUploadedByBV Forum1359324751.123141.jpg

Back
Topp