Facebook??

Jeg la ut dette bilde på FB da det var så mye rykter som gikk :p
Det var gøy å se reaksjonene!:)

Vis vedlegget 3258
det var en finmåte å si det på. husker min vennenne la ut teksten; Er Nå ikke lenge bare en vanligmage, nå lever den av seg selv. Tekst fra en sang fra DeLillos

Jeg offentliggjorde det vel i uke 9/10. :-) Men så er jeg meget aktiv på facebook, da. Og jeg klarer ikke holde meg. Folk er liksom med meg i godt og vondt uansett, og jeg har større glede hvis jeg kan dele med andre. :-)

Det er jo offentlig sånn om folk spør, men vi har ikke skrevet noe på facebook ennå. Mulig vi gjør det etter ordinær ultralyd :) Av en eller annen grunn følesdet skummelt å skrive det der. Da er blir det så veldig offisielt! Men vi har valgt bevist å vente for at de kommende besteforeldre og vi skal få muligheten til å fortelle det selv.

Er litt skummelt å legge det på facebook, skal kansje la kommende besteforeldre eller tanter få lov til å offentliggjøre det der etter Ul. Er jo heldigvis ikkje så lenge til. Er ikkje hemmelig lenger, men vil vente litt med at "alle" skal vite det;)

Jeg har ikke skrevet noe på Facebook, vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller. Alle jeg har kontakt med jevnlig vet det, og er det andre som spør så er det ikke hemlig :)

Back
Topp