Facebook - "oute" graviditet

Mannen min la det ut da vi runda uke 12, tagga meg. Jeg synes det var best sånn siden jeg som prøver syntes det var så utrolig tøft å se at andre skulle få barn, spesielt de som hadde mange fra før. Og tenkte derfor at det kunne bli andre som ville få en kjip dag av å se min post om graviditet. Samtidig: det er lov å glede seg og de aller fleste synes jo det er veldig stas å se at man skal få barn

Har ingen planer om å si noe som helst på facebook nei. De som bør få vite det, får vite det når vi forteller det. Resten får heller vente til etter fødsel, da blir det nok noe bilder :)

Mannen min la det ut da vi runda uke 12, tagga meg. Jeg synes det var best sånn siden jeg som prøver syntes det var så utrolig tøft å se at andre skulle få barn, spesielt de som hadde mange fra før. Og tenkte derfor at det kunne bli andre som ville få en kjip dag av å se min post om graviditet. Samtidig: det er lov å glede seg og de aller fleste synes jo det er veldig stas å se at man skal få barn

Jeg har ei veldig god venninne som har prøvd siden høst/vinter, og i mai hadde hun enda ikke blitt gravid. Så tror jeg hun ga opp, kom med nasse unnskyldninger hvorfor det ikke passet likevel osv. Blitt treningsnazi, spiser KUN sunt og er helt fanatisk. Har ikke hatt særlig kontakt med a siden slutten av mai, siden hun forandret seg så innmari. Gruver meg til å fortelle henne om min graviditet, vi prøvde ikke å bli gravid engang, det bare ble sånn.. Håper hun blir glad på vår vegne fordi :)

Sent from my iPhone using BV Forum

njæ, synes facebook er så harry, så vet ikke helt om vi kommer til å annonsere det noe særlig der..
Men blir vel noe på instagram etterhvert tenker jeg :)

Tror vi kommer til å gjøre det, men er ikke hundre prosent sikre. Må få delt det med alle de vi ønsker å dele det med face 2 face først uansett :)

Tja, mulig det kommer noe etterhvert, men ihvertfall ikke før etter oul:)
Jeg er veldig lite aktiv på face egentlig, men er mer redd for at noen
skal røpe det før jeg får sagt det selv.

Har ikke sagt noe på fb. Sa bare til de nærmeste familien min og mannen min sitt familie.

Vi skal legge ut på fb snart :) Har ikke helt bestemt oss for hvordan, men blir muligens litt kodet mld. "Ops, we did it again." "♥+♥=4" "Da gjenstår bare 27uker" eller så legger vi ut bilde av storesøster med babyborn og skriver "verdens beste storesøster" :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her skal jeg legge ut ultralydbildet etter oul på instagram, skal ikke legge ut noe på Facebook.. Hvorfor instagram? For der har jeg bare 40 følgere, stort sett de jeg har kontakt med ellers i hverdagen :)

Nei, vi er ikke så veldig "facebookete", så skriver nok ikke noe der. Ikke har vi instagram eller twitter heller, så de som ikke får vite det av oss, får bare bli overrasket når vi kommer dragende med nummer 3 på slep ;)

Kanskje etter oul :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Kjem ikkje til og legge noke ut på Facebook.. Me er vanligvis ikkje noke særlig aktiv innpå der. Deler heller nyheten ansikt til ansikt ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har delt nyheten ansikt til ansikt med de nærmeste, får se etter oul om vi skal legge ut noe på facebook :)

22.02.2015 ♡

Back
Topp