Facebook - "oute" graviditet

Mphljb

Flørter med forumet
Hallo :)

Har dere tenkt til å informere på facebook om graviditeten og eventuelt når? :)

Tygger & knaker på det temaet :) Teit, men sånn er det nå :)

Vi blir ikke det... Men nå har vi valgt en litt uvanlig metode å dele med folk på da... Skal ikke informere andre enn barna våre, samt foreldrene våre om babyen... Resten får se det på magen når den veks :) la de lure litt.. Vi har alltid sagt av vi ikke skulle ha flere, og det vet folk.. Så de blir overrasket over denne lillespira vår :) (vi, særlig jeg, bare MÅTTE ga en liten til :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Vi gjør det ikke på facebook, men jeg har gjort det på instagram :) Er 12 uker i morgen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi gjorde d på fb...med en litt uvant vri......æ nekta å bli tatt magebilder av .......så mannen min stilte opp med bar mage med teksten Det kommer alltid til å være liv i leiren hær, i lykkelige omstendigheter, 3 mnd på vei......( vi blir 8 stykk rundt matbordet når dette nurket kommer til verden)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Vi kommer ikke til å annonsere nyheten på face, har ikke behov for det nå :) Kanskje vi tar bilde av den nyfødte og poster, men det får vi ta når det kommer :p

Nei ikke på face, den som trenger å vite det får vite det, ansikt til ansikt.

Jeg tenker å legge ut noe :)

Jeg tenker å legge ut noe imorgen eller lørdag :) er 12 uker på lørdag, og imorgen skal jeg til legen igjen :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Kommer til å legge ut på facebook etterhvert ja. Mye av årsaken er at jeg har familie og venner i USA + at vi har familie og litt venner rundt omkring i Norge.
Først skal det være "allmenn kjent" på jobb og blandt de nærmeste her. :)

Tenkte jeg skulle gjøre det først når jeg er 6-7 mnd på vei.
Har fam og venner over hele verden, men de som skal vite det har fått beskjed personlig :1)

Vi gjorde d på fb...med en litt uvant vri......æ nekta å bli tatt magebilder av .......så mannen min stilte opp med bar mage med teksten Det kommer alltid til å være liv i leiren hær, i lykkelige omstendigheter, 3 mnd på vei......( vi blir 8 stykk rundt matbordet når dette nurket kommer til verden)

6 barn?

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jepp;)

Både mamma og pappa er 6 søsken. Tror d var veldig vanlig før gitt :) Koslig da :) da har dere fylt huset med glede ihvertfall. (Og helt sikkert også bråk ;) )

Sent from my iPad using BV Forum

Her er d liv i leiren fra tidlig om morgenen til seine kvelden.....;) men kos e d;) og mye jobb oxo

Nei ikke på face

Vi skal annonsere på Facebook etter oul :)

♡ Februar 2015 ♡

Vi har annonsert på facebook. Med ul bilde vi fikk sist.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp